Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 jeg klarer ikke tanken på at jeg ikke skal gå gravid, føde og ha liten baby igjen! Men jeg føler meg gal som vurderer å få barn nummer fire! Haff, tenker på det hver dag....Har så innmari lyst på flere barn, men egentlig passer det ikke så bra. Har i utgangspunktet ikke råd, for lite hus og trenger da også enda større bil. Eldste barnet er 11 år, yngste er bare ett Hjelper jo heller ikke på at mannen også kunne tenke seg flere barn..... Vi er ikke med i noen sekt eller noe altså, selv om en venn av meg spurte oss om det her, haha
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Nja det praktiske har en tendens til å ordne seg, og nummer 4 koster da ikke så mye, masse å arve:-) Hvis dere ikke føler dere ferdige er det da bare å kjøre på. Kanskje det blir 4 barn på oss og, iallefall hvis mannen får viljen sin. Hadde kanskje ment du var en smule gal om dere hadde 7 barn å ville ha flere, men 4 er da ikke så mange.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Ja, kunne skrevet dette selv. Kunne også tenke meg nr 4, men føler meg gal som tenker på det.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Nr 4 er det dyreste barnet. Vi måtte bygge på huset og kjøpe 7-seter. Så det gikk fort en halv mill der. Venter nå nr 5. Stopper der:=) Men du kan kanskje angre på det barnet du aldri fikk, men vil ikke angre på det du har fått;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå