Gå til innhold

Trodde vi var ferdige med å få barn men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg klarer ikke tanken på at jeg ikke skal gå gravid, føde og ha liten baby igjen! Men jeg føler meg gal som vurderer å få barn nummer fire! Haff, tenker på det hver dag....Har så innmari lyst på flere barn, men egentlig passer det ikke så bra. Har i utgangspunktet ikke råd, for lite hus og trenger da også enda større bil. Eldste barnet er 11 år, yngste er bare ett :P Hjelper jo heller ikke på at mannen også kunne tenke seg flere barn.....

Vi er ikke med i noen sekt eller noe altså, selv om en venn av meg spurte oss om det her, haha ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja det praktiske har en tendens til å ordne seg, og nummer 4 koster da ikke så mye, masse å arve:-) Hvis dere ikke føler dere ferdige er det da bare å kjøre på. Kanskje det blir 4 barn på oss og, iallefall hvis mannen får viljen sin. Hadde kanskje ment du var en smule gal om dere hadde 7 barn å ville ha flere, men 4 er da ikke så mange.

Skrevet

Ja, kunne skrevet dette selv. Kunne også tenke meg nr 4, men føler meg gal som tenker på det.

Skrevet

Nr 4 er det dyreste barnet. Vi måtte bygge på huset og kjøpe 7-seter. Så det gikk fort en halv mill der.

Venter nå nr 5. Stopper der:=)

Men du kan kanskje angre på det barnet du aldri fikk, men vil ikke angre på det du har fått;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...