Gå til innhold

Drikker dere Pepsi max dere som slanker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så godt he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg er så sløv at jeg drikker cola jeg:(

Ja, veit jeg burde la det være. Har også funnet ut at cola zero er den brusen som smaker mest likt cola. Men på ett eller annet tidspunkt så sprekker jeg hver gang:(

Fy meg.. hehe

Skrevet

Er helt enig i at det er kjempegodt, men nei, det gjør jeg ikke. Rett og slett fordi søt smak i munnen genererer lyst på mer - hvertfall hos meg.

Skrevet

Jepp =D pepsi max eller cola zero, det som er billigst. Drikker masse også, men litt mindre nå enn før.

Skrevet

Men utifra det som står på flaska så er det 0 karber, 0 fett og bare noen få kcal, men da kan man vel drikke det da sikkert?

Skrevet

Nei. Det kan gjøre at vekta stagnerer når man slanker seg, så er litt forsiktig med å drikke det..

Skrevet

er d sant? endelig fant en ting som jeg erstattet i stedet for noe godteri når suget kommer he he. Er ikke snakk om hver dag da, kan kanskje to ganger i uka...

Skrevet

Det har i alle fall ikke stagnert vekta hos meg, klarer ikke å slutte. Jeg bare må ha det, og enda større trang har jeg når jeg ikke skal spise godteri om kvelden. Klarer liksom ikke helt å kose meg på kvelden med et glass vann =/ Må ha brusen min!!!! =)

Skrevet

Det er sååå godt spes når man ikke koser seg med noe annet he he

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaa! For mye! Men det er 0 kcal og man legger ikke på seg av det. Kan drikkes med god samvittighet med tanke på vekten i alle fall. :o)

Nam nam

Skrevet

Drikker kun vann jeg, hater alt som har med brus å gjøre ;)

Skrevet

Det gjør jeg. Altfor masse mtp tennene mine... Går ned i vekt likevel. :o)

Skrevet

Drikker cola zero. Hvis jeg må slutte med den i tillegg, kommer det til å gå gale. Men jeg prøver å drikke mindre og mindre da.

Skrevet

i all lettprodukt er d et E-stoff som er 300 ganger (tror jeg d var) søtere enn vanlig sukker! Så d er ikke mye slankende nei!

Skrevet

Er også på slankern:)

Men er ikke spesielt glad i brus så her går det bare i vann,grønnsaker,salater,knekkebrød og litt middag(som jeg prøver å lage kalorifattig) spiser ofte og lite men er konstant sulten..

Men skal jeg ha brus så blir det selfølgelig pepsi max:):)

Skrevet

Drikker litt cola zero, men prøver å heller drikke vann. Man kan bli avhengig av brus som inneholder koffein og for store mengder brus uansett type er ikke bra for kroppen. Uansett hvor få kcal det er i den. Det er forøvrig bedre med cola zero enn med pepsi max. Har ikke helt oversikten over hvorfor, men det har noe med at søtningsmiddelet er annerledes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...