Minimo <3 Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Min sønn på 3 år snorker noe helt forferdelig, det er så gale at han holder meg og min mann våken om natten :S jeg selv opererte vekk polypene i den alderen der, men vet jo ikke om det lar seg gjøre no? Det har nesten nettopp begynt, men tror ikke det har noe med forkjølelse å gjøre! Noen som vet hva jeg kan gjøre? Vet det ikke har noe med 2. trimesten å gjøre, men tenkte jeg skulle spørre der det var mest aktivitet
Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 bestill time til legen og spør om du kan få henvisning til øre,nese,hals spesialist.det kan jo være mange grunner til at han snorker.feks. hovne mandler,drøvelen eller polyppene.jeg tror de kan gjøre noe med det når de er 3 år. får håpe de kan finne ut av det og gjøre noe med det. så alle kan sove godt om natta.det er ikke morsomt å gå uten natte søvn. lykke til.
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Broren min begynte også å snorke i den alderen der. 10 år siden nå. De opererte vekk polypper og etter det sov hele huset, inkludert ham bedre. Ubehagelig å tenke på at de må operere, men uff så ubehagelig det må være å ikke få puste skikkelig når man sover også..
2005&2010 Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Datteren vår og snorket som bare det. En uke etter operasjon av mandler, polypper og falske mandler, så ble det helt stille. Hun er mye mer opplagt og ikke så trøtt og slapp lenger. Spør om henvsing til øre, nese og hals lege, som det er skrevet før her. Kanskje han har store polypper eller noe, som sperrer...
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Ja, gå til legen og bki henvist til øre,nese,hals spesialist. Har mye erfaring med dette gjennom jobben min, og det høres jo ut som det kanskje er litt tett/trangt nedi halsen der. Har et vennepar med datter på 4 år som snorket som en voksen mann! De hadde ikke tenkt noe særlig over det, for hun hadde "alltid" snorket. Men de gikk til lege, og hun fikk fjernet falske mandler og mandler og er helt fin nå. Sover mye bedre og har mer overskudd og ikke minst matlyst! Så det kan jo være lurt å sjekke det om ikke annet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå