Gå til innhold

Hvor er det bra å ta 3d ul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer ultralydklinikken eller Oslo zity legesenter,noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurte å for noen dager siden, å fikk ingen svar.

Hadde sist på majorstuklinikken, tenkte nå å prøve oslo city. Var fornøyd sist, men skjønte ikke alt hva legen sa (dansk).

Skrevet

Vi var på ultralydklinikken på Lysaker, var veldig fornøyd. Fikk mange fine bilder enda mini lå med hendene i ansiktet... Veldig hyggelig han som utførte UL'en også :)

Skrevet

Vi har vært på Oslo City legesenter i dag og var fornøyde. Litt vanskelig å skjønne hva legen sier til tider, for han snakker som en foss hele tiden og snakker litt gebrokkent, men er ikke verre å forstå enn at man skjønner det man har behov for og er det noe man ikke skjønner, så er det bare å spørre så gjentar han det han sa.

I forrige svangerskap var vi på en klinikk på Majorstua, husker ikke hva den heter, og var faktisk hos samme lege da også for da jobbet han der.

Skrevet

var på lysaker, fikk veldig god service. Ungen var så rolig så vi fikk nesten ikke sett noe. Da sendte han oss ut for å drikke cola eller noe som får ungen i sving. og så kom vi tilbake å fikk se..

Det var veldig spesielt.. :)

Skrevet

Da blir det nok ultralydklinikken jeg velger,takk for hjelp:)

Skrevet

har kun hørt bra ting om Ultralydklinikken;) vi skal dit 01.februar. da er jeg 29uker på vei:) ville nok anbefalt denne jeg og selvom jeg ikke har vært der enda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...