Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 31+3 og har i hele dag blitt bløt i trusa når jeg bøyer, anstrenger meg eller stresser rundt. Jeg ble plutselig litt usikker på om det er økt utflod, urin eller fostervann.. Noen som har noe lignende problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat sånn. Trodde jeg lakk og tok turen til føden på lørdag, men det var bare utflod. Slimhinnene produserer mye økt væske nå på slutten fikk jeg bedskjed om. Det rare er at jeg har "vanlig" utflod ved siden av denne tyntflytene væsken. Så er vel 2 forskjellige typer utflod da.. var i allefall ikke fostervann..

Skrevet

Hei:O)

Har hatt det samme siste 4 dagene og var hos legen i dag, Viste seg å bare være kraftig utflod type grålig veske i tillegg til den vanlige utfloden.. Ikke noe og bry seg med sa gynokologen:O)

Skrevet

hei

ta på et bind og sjekk dersom du er usikker. utfloden trekker ikke ned i bindet, men ligger seg oppå, urin og fostervann trekker ned i bindet, dersom det trekker ned i bindet kan du lukte på det, du skal kunne klare å skille lukten på urin og fostervann... det var dette jm sa til meg!! men husk at ingen her inne vet så godt som de gjør på føden... ring å få en sjekk dersom du er veldig usikker!!

Skrevet

jeg skal ta bind testen. Der berga du kvelden min ;) støtter meg til teorien dere over har skrevet. Sikkert to "typer" utflod når man er så langt på vei. Men kjekt å være 100 % sikker. Takk for hjelpa!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...