Ønsker troll 2010 Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 I dag var vi på ordinær UL. Hadde termin 19 mai, men den ble flyttet til 24 mai. Der inne lå det er perfekt liten fin gutt :) Jeg skal få en sønn :) Herlig følelse! Plutselig ble alt litt mere virkelig Nå blir det lettere å tenke på navn, når vi bare har ett kjønn å konsentrere oss om.
hvaskjerabaghera Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Var også på UL i dag...der va d ei sprelsk lita jente...hadde termin 6.6 og ble flytta te 8.6. gleder oss veldig til sommeren no ja, og til oppussing av jenterommet : ) og grattis te deg : )
Lottis85 Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Gratulerer!! Jeg var også på ultralyd idag og skal få en liten prins 4 juni!!! Kjempeglad og ikke minst kjempestolt!!
Vårspire-2010 Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 endelig ei jente i juni hvaskjerabaghera!! Du må skrive det på denne listen på juni-gruppen, er jo bare gutter der nå tror jeg Og gratulerer så masse med overstått UL jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå