KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Datteren min på 3,5 år er bedt i bursdag til ei barnehagevenninne på 5 år. Er Hello Kitty populært i den alderen, eller er det mer for de mindre? Kom gjerne med forslag til gave, prøver å ligge på under hundrelappen:)
*Pæreis* Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Sminke, sminke , sminke, sminke, sminke, og kanskje sminke.. hehehe
*Pæreis* Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Men tror Hello Kitty er populært blandt de på 5år også, for datter mi på 7år er heeeeelt hello kitty.. hehe
#Ariadne# Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 jenta mi er 4,5 aar. veldig glad i hello kitty, barbie og my little pony
Kystrøya Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Jenta vår er 5 år. Leker med barbie, ponnyer, tegner og leser mye. Sminke har hun ingenting av, og synes vel strengt tatt det er litt tidlig med slike ting når de er bare 5 år. Men den er nå min mening
Helverine Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Definitivt Hello Kitty Sminke ville jeg holdt meg unna, med mindre du vet at foreldrene synes det er helt ok Vet mange som ikke liker at så små begynner med sminke. Her i huset har vi en del sminkepunger allerede ;o)
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 GUTTUNGEN på 4,5 elsker Hello Kitty :-) Ellers veit jeg at det er en stor hit for jenter i den alderen også :-)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. januar 2010 Lurer på å kjøpe en Barbie eller noe:) Tror ikke det blit sminke i hvertfall, det måtte i såfall være slik lekesminke
Tokatter_USA Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 Alt som har med prinsesser å gjøre. Men jeg liker best at hun gir bort og får ting som har litt mer varig underholdningsverdi, som tegnesaker, bøker, enkle brettspill og Lego. Hun liker dette selv også, altså!
Monajenten Skrevet 6. januar 2010 #11 Skrevet 6. januar 2010 Bøker Fargeleggingsbøker Pennal med innhold Perler (både til perlebrett og til å lage smykker) Smykker og hårstæsj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå