Gå til innhold

Hva liker jenter på 5 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 3,5 år er bedt i bursdag til ei barnehagevenninne på 5 år. Er Hello Kitty populært i den alderen, eller er det mer for de mindre?

Kom gjerne med forslag til gave, prøver å ligge på under hundrelappen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sminke, sminke , sminke, sminke, sminke, og kanskje sminke.. hehehe

Skrevet

Hehe, ok:)

Skrevet

Men tror Hello Kitty er populært blandt de på 5år også, for datter mi på 7år er heeeeelt hello kitty.. hehe

Skrevet

jenta mi er 4,5 aar. veldig glad i hello kitty, barbie og my little pony

Skrevet

Jenta vår er 5 år. Leker med barbie, ponnyer, tegner og leser mye. Sminke har hun ingenting av, og synes vel strengt tatt det er litt tidlig med slike ting når de er bare 5 år. Men den er nå min mening :)

Skrevet

Definitivt Hello Kitty :) Sminke ville jeg holdt meg unna, med mindre du vet at foreldrene synes det er helt ok :) Vet mange som ikke liker at så små begynner med sminke. Her i huset har vi en del sminkepunger allerede ;o)

Skrevet

GUTTUNGEN på 4,5 elsker Hello Kitty :-)

Ellers veit jeg at det er en stor hit for jenter i den alderen også :-)

Skrevet

Lurer på å kjøpe en Barbie eller noe:) Tror ikke det blit sminke i hvertfall, det måtte i såfall være slik lekesminke :P

Skrevet

Alt som har med prinsesser å gjøre. Men jeg liker best at hun gir bort og får ting som har litt mer varig underholdningsverdi, som tegnesaker, bøker, enkle brettspill og Lego. Hun liker dette selv også, altså!

Skrevet

Bøker

Fargeleggingsbøker

Pennal med innhold

Perler (både til perlebrett og til å lage smykker)

Smykker og hårstæsj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...