Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 10-11 minus, Rogaland. Uvanlig kaldt til å være her!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Ja WOW, 10-11 minus er jo helt hårreisende! Jesus Christ!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 -38 Midt i Nordland sånn omentrent
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #11 Skrevet 6. januar 2010 Sier bare 10-11 minus er uvanlig her.. noe det faktisk er. Har vel knapt vært minusgrader de siste årene. Et år var det 12 plussgrader på julaften:) Har aldri sagt det er hårreisende, snakk om å overdramatisere.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #13 Skrevet 6. januar 2010 -31 ved svartelva på ridabu i hamar...... DRITTKALDT! rett og slett:p Her i de dype søkk og kalde skoger har jeg bosatt meg.. Det var jo så fint her i sommer, emn nå angrer jeg litt, for diesel bilen starter ikke pga kulda, og jeg har minst brukt opp klimakvota for et lite land med fyringa mi, emn det blir altfor dyrt å fyre huset med el-ovner:/ Lenge leve tundravinter! XD
Tommage♀♂ Skrevet 6. januar 2010 #14 Skrevet 6. januar 2010 -10 kanskje... I Rogaland er dette MOT normalt, kan ikke huske at det har vært så kaldt over så lang tid her før. Dette går garantert inn i historien som -den jula det var snø og -det året det var vinter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå