Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Hehe, ikke le av meg nå, men har ett litt dumt spm.. Jeg brukte å få mensen rundt 16-17 hver mnd.. Ble gravid rundt, hadde termin 25 desember, som betyr at min fruktbare periode ville blitt 26-30 mars.. Jeg hadde sex med en den 20 mars, er det da mulig at hans sædceller kan ha levd inne i meg til jeg ble fruktbar, og så gjort meg gravid? Har to stk som kan vere faren, skjønner dere :/ TUSEN takk for svar
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/For-svangerskapet/Egglosning/Nar-er-sjansen-storst/
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Dersom man tar utgangspunkt i terminen din, ble du befruktet i måndedsskiftet mars-april (dvs ca 2 uker ute i ditt 40+2 uker lange svangerskap) I så fall kan ikke han du hadde sex med 20.mars være faren. Men for det første kan man aldri være skråsikker på en termindato. Og for det andre er det jo langt ifra alle som føder akkurat på termin! Når hadde du sex med han andre som kan være faren?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 når jeg ble gravid,hadde jeg tidlig ultralyd,hun mente at jeg ble gravid dag 19,altså det var da jeg hadde den fruktbare perioden. men har du vurdert farskapstest? ja er mulig han kan være faren. men det er bare hva jeg tror
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 HI her. Jeg hadde sex med han andre 27 mars, så er selvfølgelig der det faller... Men har såååååååålite lyst at han skal være f aren... Han jeg hadde sex med den 20 VIL være faren Vi tok farskapstest hjemme den 18 desember, ringte idag for å spørre hvor det blir av brevet, da sa de at ene prøven var for dårlig, so vi må ta nye
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Syns ikke det er noe å le av.. Heller til å gråte av..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Jeg vil bare si at det er mulig å hoppe over når det gjelder mens osv. Da jeg ble gravid var legen min sikker på at jeg var 11.uker på veg utifra når jeg sa jeg hadde mens sist..men det tvilte både jeg og sambo på,men så viste det seg at på ultralyd var jeg bare 7.uker på veg...det vil da si at jeg hoppet over en mens periode og det var ikke unormalt sa han som tok ultralyden på meg. Så alt er mulig dessverre....men for din del får man jo håpe det er han som er faren han du helst vil skal være faren da.....selv om det er utrolig dumt å ha sex med en du ikke vil at skal være far til ditt barn. Så det er ikke alltid at alt stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå