Gå til innhold

spørsmål som gjerne skulle hatt svar..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurte på en ting jeg... Er 28 uker på vei, og de siste dagene har eg merket at magen plutselig blir helt stram på en måte.. er d dette som blir kalt kynnere? Det er ubehagelig, og til tider litt vondt.

Pluss, en annen ting som har skjed mye de siste dagene, er at d har vært mye bevegelse i magen etterfulgt av noe som føles som et spark mot urinblæren som igjen kjennes ut som om jeg plutselig må tisse... men den følelsen går liksom over i løpet av ett sekund! Noen andre som har kjent dette og?

Bør eg ta det opp med legen med en gang, el kan jeg vente til neste uke når jeg har time..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det helt likt selv. Det du kjenner når magen blir hard og stram er kynnere. Helt vanlig. Nå babyen din sparker nedover kan det kjennes ut som h*n sparker mot urinblæren og da er det helt naturlig at man kjenner seg litt tissetrengt. Med mindre du har noe smerter på grunn av dette er det ikke noe farlig og ingen grunn til engstelse. Alle vi andre har det helt likt eller kommer til å kjenne det som du kjenner. Ett positivt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette er helt normalt. Har både stram mage og jenta mi sparker enkelte ganger noe helt sinnsykt mot blæra, da er det best at den ikke er overfylt he he

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...