Gå til innhold

Kanskje litt fjernt og merkelig spørsmål,men..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når man skal til sykhuset, i dette tilfelle Drammen, hvordan er det da med parkering? glemte å spørre sist var der.. jeg mener, det er jo ikke lett å vite hvor lang tid ting tar.. ,må man da belage seg på å dra kortet, eller løpe ned å putte på? eller kan man få et parkeringsbevis? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal vi føde på Gjøvik, men der fikk vi beskjed om å sørge for å ha tilgjengelig masse småpenger eller kort å betale parkering med. Haster det så kan jo moder'n kjøres til akuttmottaket, mens den vordende far fikser parkering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde på Drammen. Nå husker ikke jeg helt men sist gang vi var der på kontroll tror jeg vi dro kortet, men kan hende jeg blander med annen parkeringsplass. Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt inn å hørt, det skal jeg gjøre. Det er kjedelig for den som blir med å måtte løpe ned for å betale mer parkering hele tiden. Det jeg i allefall veit er at det koster 19 kroner i timen og i følge jm får vi ikke parkeringsbevis... Ring til sentralbordet til sykehuset å hør du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...