Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 http://tinypic.com/r/21luc88/6 <<<< der er bildet http://www.daisyseyecancerfund.org/rb/eye/photography.html <<< men legen ble nesten sur :-/ har flere sånne bilder av babyen. hadde dere sjekket det? er jeg bare idiotisk hysterisk?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Jeg tror kanskje babyen din er besatt av djevelen...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 synes du det er så morsomt? det er små barn som dør av dette.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 er det øynene du reagere på? at de er liksom glass lignende ?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 ja, les linken om øyekreft. den er på engelsk da. men der har de bilder av barn som har det. ser veldig likt ut.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 sorry, nå leste jge under på det du sa grunnen til at du var bekymret. jeg skjønner din bekymring, je gville ha sjekket dette jeg også var jeg deg.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Du må nesten dra til en spesialist, en øyelege. Vanlig allmennleger er bare oppskryt egentlig uansett hva det gjelder utenom forkjølelse og vanlige ting..
Tommage♀♂ Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har flere sånne bilder av mine barn fra de var babyer. Men jeg har mange flere hvor begge øynene er røde. Det kan være vinkelen bildene er tatt i, hvilken refleks får du når du tar bilde rett forfra?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #12 Skrevet 6. januar 2010 Du bør absolutt sjekke det. Kjenner noen som har et barn med denne krefttypen og barnets øyne ble sånn på bilder. Kan absolutt hende det ikke er noen ting, men best å få det sjekket av en spesialist. Håper alt er bra.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #13 Skrevet 6. januar 2010 Dette er definitivt noe jeg ville ha sjekket ut. Hvis legen ikke tar deg seriøst, bør du forsøke å se om du kan få hjelp av helsestasjonen, evt kveldsåpen poliklinikk ved barneklinikken på sykehuset (hvis de har et slikt tilbud), eller byttet fastlege.
Tweak Skrevet 6. januar 2010 #14 Skrevet 6. januar 2010 Nei, du er ikke hysterisk! Dette ville jeg også ha sjekket opp! :-) Håper at alt er bra!
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #15 Skrevet 6. januar 2010 Slikt kan jo forekomme på noen bilder, men om du aldri får rød øyne på bilder kan det jo være skummelt. men jeg hadde gjort som deg, sjekket det! Så syns det var tåpelig av legen å bli sur.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #16 Skrevet 6. januar 2010 Få helsestasjonslegen å titte på øynene til baby. Man ser etter rød refleks, og dersom den er jevn og fin når man lyser på den, så er det intet farlig. Men dersom du er veldig bekymret så er henvisning til øyelege ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå