Gå til innhold

Finner det utrolig provoserende at vilt fremmede spørr når jeg skal ha!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen flere som opplever dette? Jeg er i uke 21 og jobber i resepsjonen på et hotell. Så sjekker jeg inn en som aldri har bodd her før, og han spørr " ja når skal du ha?" Som om han har den fulle rett til at jeg i det hele tatt skal svare på det! Så når eg svarer "Mai", så sier han "ååå" og ler!!

 

Lurer på om jeg neste gang skal si at det er en privatsak og absolutt ikke av intresse for fremmede å bry seg med. Eller er det sånn at det er greit at fremmede spørr om sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo reagere uforstående og si "nei jeg er ikkje gravid?!" neste gang?

 

Alt som har med babyer og gravide mager gjør at folk oppfører seg sentimentalt og rart, opplevde flere ganger at fremmede folk kom og kikket oppi barnevogna og sa "dikkedikke" da mitt første barn var nyfødt. Det syns jeg var verre, men jeg aksepterte det så lenge de ikkje fysisk tok på henne. Samme med magen min; se men ikke røre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det samme spørsmålet av en butikkansatt her en dag, men da jeg nølte litt med å svare, la hun selv til "utpå våren en gang?", så da sa jeg meg enig... Så det kommer jeg til å si ved sånne spørsmål heretter. Gidder ikke å få tilleggskommentarer på hvor stor magen min er i forhold til hvor langt jeg har igjen osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se!! evt. spør om å røre. det er fortsatt min mage selvom det er noen derinne.. men jeg elsker når folk kommenterer magen og kommer med positive utspill:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...