Gå til innhold

heisann! noen som har prøvd tarotkongen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte ham isted, og han kunne fortelle at det kom til å sje saker ganske snart, og at jeg ikke trengte å være redd for å ikke bli gravid.. Har prøvd i 1 år nå, og skal til legen neste uke.. Er veldig spent!

Noen som har prøvd tarotkongen her eller? som vet at det han sier er sant...

Klem til alle prøvere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kem e tarot kongen? og hvor finner eg han? hva koster det? :)

Skrevet

fant det ut og snakket nettopp m han eg og. . han visste ka eg ville spørre om uten at eg sa noe, han visste vi hadde prøvd lenge og han kunne si eksagt kor lenge vi hadde prøvd :o:O innponert :):) og han sa det ble barn snart :)

Skrevet

imponert skulle det stå :P

Skrevet

da blir det sikkert en liten spire på oss begge to ganske snart, krysser fingre & tær ;)

Skrevet

ja håper det :D:D spennende :D han kunne ikke si akkurat når, men at det skjedde snart :)

Skrevet

Han sa jeg skulle bli gravid innen utgangen av 2009...

Det er jeg definitivt ikke !!

Vi var en hel gjeng som ble spådd av ham omtrent samtidig tidligere i høst, han sa stort sett nøyaktig d samme til alle sammen...

Skrevet

Statistisk sett må han jo treffe blink på noen... ;))

Skrevet

ringte han opp igjen, for å spørre om kjønn. da sa han at eg ville få en jente, og at han såg eg hadde en jente på tre-fire år fra før. og eg spurte om han kunne se ting som var mistet, pga kortet mitt til jobben e vekke, da sa han hvilke sektor eg jobbet i og hvilke aldersgruppe. og at eg hadde mistet det i snøen. sukk. . men alt stemmer jo. utenom at eg håper virkelig ikke at eg har mistet det ute. blæ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...