Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Jeg synes det er så vanskelig å finne en kombivogn jeg har lyst på! Jeg ser etter en stor og solid vogn, hvor bagen også er stor. Gjør ikke noe om den er litt tung. Men bør ikke være kjempe tung, med tanke på at vi går endel turer etter en grusvei, også om vinteren da det er snø der. Hvilke vogn skal vi velge til nurket vårt kommer? Får aldri bestemt meg! Syntes Simo kombi chassi virket veldig fin i butikken, men når jeg søker den opp på nettet finner jeg ikke i det heletatt. Og nå har de såklart ikke igjen vognen i butikken..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Vi har emmaljunga city cross med softbag. Kanskje ikke det du er helt ute etter, men jeg anbefaler den veldig
Annci<3 Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har kjøpt meg Emmaljugna Mondial i skinnimitasjon med sportsvogn understell. Har ikke prøvd den skikkelig ut, bare trillet den litt ute for moro, for lille gutten vår kommer ikke før i mars. Dette skal være en av de tyngste vognene på markedet, men uten noe oppi var den som å trille på luft.. Spent på å se hvordan den er med baby og det hele. Blir den tung så ok, ekstra mosjon skader ikke : Vi kommer også til å gå mye tur på grusvei. Mondial er ingen byvogn, men her hvor vi bor (20 min fra Stavanger) er det mange fine turområder, så det blir mer turgåing i terreng en trilleturer inne på kjøpesenteret.. Sportsvogn understellet gjorde det til en lek å trille på grus hvertfall, så veldig fornøyd. God demping. Den er fantastisk flott utseendemessig og har alt jeg ønsker teknisk. Vogna er virkelig robust, stor og god. Hvis det ikke er kritisk viktig for deg med en lett vogn så hadde jeg ikke vært i tvil. Emmaljunga Mondial og Edge (så og si helt like teknisk) er fantastisk gode!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har Simo Kombi og er superfornøyd! Får de den ikke inn igjen da?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Men Emmaljunga Mondial er ikke en kombi vogn, det er en duo. En kombi vogn er sportsdel + softbag, mens en Mondial/Edge har en hardbag og en sportsdel.
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Simo Kombi:) Er strålende fornøyd med den jeg har:)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 Simo kombi har jeg mest lyst på, men jeg aner ikke om de får den inn igjen! Jeg har sjekket litt på finn.no, men virker ikke som det er noe særlig der heller. Hvilke årsmodell på vognen har dere?
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 6. januar 2010 #11 Skrevet 6. januar 2010 brio Happy;) En genial vogn. Jeg har duo utgaven og er super fornøyd. Stor bag, vogna er solid, men tar slettes ikke stor plass og ikke er den så tung heller. Dessuten har den 4 store solide hjul som gjør at den er en drøm og kjøre;)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #12 Skrevet 6. januar 2010 Bare et tips: Duovogner har de største bagene, og så slipper du å drasse rundt på både sportsdelen mange måneder før du trenger den. Simo duo er helt topp - en skikkelig kvalitetsvogn. Stor og god, lett å trille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå