Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har sen Sebastian - og synes selvsagt det er nydelig men liker også godt Edward!
Monajenten Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Den var vanskelig! Kanskje Edward. Eller Leon:-) Sebastian er nydelig også, men kanskje litt mer oppbrukt.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Liker Edward veldig godt, men akkurat nå for tiden blir det litt vel mye "Twilight" ved det...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 Edvard med enkelt v Sebastian syns jeg også er litt oppbrukt. Og Leon er ikke ordentlig navn syns jeg... minner bare om løve.
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 Leon.! det heter sønnen min. kjempefint navn synes jeg å ikke så mange som heter det. sebastian synes jeg og er fint da =)
Sebastienne Skrevet 6. januar 2010 #11 Skrevet 6. januar 2010 Jeg drømte om Sebastian da jeg var gravid, men fikk en jente (Derfor nicket...)
prebs Skrevet 6. januar 2010 #14 Skrevet 6. januar 2010 Edvard - skrevet slik. Hvis du tviholder på skrivemåten Edward, synes jeg Sebastian er finere.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #15 Skrevet 6. januar 2010 Edvard - med enkel v. Uten tvil! Sebastian er så oppbrukt, men ellers fint navn. Men ALLE heter jo det, har jeg inntrykka av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå