Mockanin Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har dette setet til 4 åringen i bilen min. I dag måtte jeg ha på ungen parkdress og da fikk jeg store problemer med å få satt fast poden i setet fordi selene var for korte. Jeg har en liten 4 åring. Husker ikke hvor lang han er, men han bruker 98 i bukser og veier ca 13,5 kg. Han er ikke tykk heller. Nå lurer jeg på om jeg må finne meg et nytt sete, kommer jo til å måtte bruke parkdressen i bilen nå fremover siden det er så kaldt her. Har dette setet korte seler? Noen som har peil på dette?
BellaSuz Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Har dette setet selv, og når gutten har tykke klær så er det jo bare å dra ut selene. Har du prøvd det? Det er en knapp helt foran på setet, trykk inn den mens du drar i selene øverst. Da får du forlenget dem en god del....:-)
Mockanin Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2010 Har gjort det. Men sleit salig med å få dem sammen da også.
BellaSuz Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Hmmm...kanksje på tide å bytte bilstol da? Ellers ha på mindre klær...Er ikke lett dette:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå