Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Er det ikke noe som heter svangerskapspermisjon? Altså om man ikke kan jobbe i den jobben man er i mens man er gravid så kan man ha permisjon til fødselspermisjonen/foreldrepermisjonen starter? Noen som har hørt om dette og kan svare på hva som er kravet for å få det?? Har prøvd å google det, men får bare opp ting om fødselspermisjon.
ellen-propellen Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Nesten. Det heter ikke xxxpermisjon lenger, det heter xxxpenger. Her er det du leter etter:http://www.nav.no/page?id=331
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 ja, det er noe som heter det. hvis ikke du kan gjøre din egen jobb og kan heller ikke flyttes til å gjøre noe annet for samme arbsgiver så får du svangerskapsperm. jeg selv hadde en sånn jobb med utagerende barn. i begynnelsen fikk jeg sykemelding, men så ville legen at jeg skulle få permisjon men rakk ikke det siden jeg gikk i fødselsperm ganske tidlig. spør legen/jordmora eller nav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå