Gå til innhold

...til tremo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia,

ser at du er enda ikke født...nesten alle fra vår bim treff har fått unger...men ikke du og ikke jeg :) har termin om 9 dager og håper skal slippe å gå overtid.

Ser at du skal på ABC på fredag,det har jeg time da også..kanskje vi ses ;)

Lykke til hvis ting skjer før!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig om vi sees, ja. Enda bedre om jeg har født da;) Ser at folk føder som bare det, men her sitter jeg nå to dager på overtid, og magen er like stor... håper du slipper overtid, og lykke til til deg også når ting skjer:)

Skrevet

Hehe...det er nok mer sannsynlig at du skal føde før enn jeg...men må på ul sjekk i dag på ul,for se ka de finner ut da.

Skrevet

Håper alt gikk bra på UL. Selv var jeg på sjekk i natt faktisk. Har kjent mindre liv de siste dagene, og bare ligger og kjenner etter liv om natta og får ikke sove. I natt satt jeg meg opp, drakk litt saft og dytta masse på magen uten at noe skjedde. Så ringte jeg ABC, og fikk komme inn for CTG. Alt virka bra da, og plutselig begynte babyen og bevege seg masse igjen. Typisk. Var inne på UL samtidig, og det var nok fostervann og alt så bra ut. Er ikke så mye liv nå heller, men litt er det nå, og dessuten vet at alt er bra.

Skrevet

Samme her...gutten bevegde masse på seg når jeg var på sjekk...litt flaut,men godt å vite at alt er i orden. På ul alt var i orden også,ble sjekket og har 2cm åpning..så håper håper :) Når har du time da? Jeg har 12.30,men har så mye mensmurringer nå,så begynner å lure om det er noe på gang :D

Skrevet

Har ikke time før 14:00, jeg, Så da er vel du dratt hjem, om du ikke har født, da ;) Jeg har også en del murringer, men jeg tør ikke håper på noe. Redd for å bli skuffa ;) Men det hadde jo vært kult om vi føder så vi er der samtidig:)

Jeg også føler meg litt dum når jeg ligger der og babyen beveger seg som bare det, men fikk beskjed om at jeg ikke skal føle meg dum. Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite, sier jordmor. Så da prøver jeg å tenke på det.

Skrevet

Her sitter jeg enda....riene har gitt seg,men det kommer fortsett masse slim med blod,så håper håper...

Kor det går med deg? Kanskje du har fått gullet ditt allerede!!!

Skrevet

jepp! Lille prinsen kom fredag morgen klokka 05:53! Litt sammentrekninger fra 23:30 torsdag, så ble de vondere og tettere fa ca 03:00. Fikk tak i barnevakt litt senere, og møtte opp på ABC ca 05:00. Det var selvsagt ufattelig vondt denne gangen også, men det gikk jo fint ;) Ingen rifter og lillebror ble født frisk og fin i vann!

I ettermiddag kom de stolte storesøstrene sammen med pappa og henta oss, så nå skal vi slappe av hjemme! Også får vi vri hjernen litt for å bestemme oss endelig for navn så fort som mulig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...