Gå til innhold

Fryser


Mørimor

Anbefalte innlegg

Jeg er egentlig en varm sjel (fryser sjelden). Men jeg tror at det er en av mine symptomer. Klart det er kaldt ute, så alle fryser. Men jeg får ikke varmen. Sitter med føttene inni peisen nesten hver kveld, og jeg fryser fremdeles. brrrrrr

Noen andre som har det sånn??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaaaa! Jeg fryyyser skikkelig og gjorde det med første svangerskapet og! Eneste som hjelper meg er å stå i dusjen. Nei det hjelper ihvertfall ikke når det i tillegg er så kaldt ute!

 

Sender deg mange varme tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser og er varm på en gang - men på forskjellige steder på kroppen. I jula frøs jeg helt utrolig, og stappa bena på en ovn - men ble ikke varm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg;) Men uff, stakkars dere og!

Folk begynner å reagere. Jeg er vanligvis veldig varm!

Jeg er glad for at vi er på rett side av året, og det går saaaakte ,ot lysere og varmere tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også fryser hele tiden, selvom det er varmt. Det hjelper i en kort stund hvis jeg drikker noe varmt, men kan jo ikke sitte og gjøre det hele tiden...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg også gått rundt og vært kald. Enda vi har 6 plussgrader her jeg bor. Så ingen grunn til å klage. Ei på jobb som spurte om jeg begynte å bli syk ;) så jeg sa bare kanskje det....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fryser også masse! Er det vanlig når man er gravid? Forrige gang var jeg kjempevarm det meste av tiden.. snodig! Deilig med varme dusjer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...