Gå til innhold

9 uker til termin.. blir det virkelig bare verre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på ubehageligheter når man sover, kynnere og press på lunger, magesekk osv... kommer det til å fortsette å bli verre og verre disse siste 9 ukene også? Orker snart ikke mer, er sååå lei...!

Gi meg forhåpninger!!! (men ikke falske) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

av erfaring har det holdt seg stabilt hos meg. ikke blitt så mye værre men holdt seg likt.

men presset på lungene syns jeg har blitt bedre etter som ukene har gått. min ligger med hodet ned så kan ha noe med det å gjøre:)

jeg er forresten 34+3 i dag:)

Skrevet

Det er håp. Når hodet fester seg og magen synker blir det lettere i noen uker. For min del festet hodet seg i uke 32, så ikke så langt unna deg, og det var en lettelse. Dessverre kommer jo plagene igjen ettersom babyen fortsatt vokser og ikke kan synke lenger ned, men i allefall har man fått noen uker med litt "fri".

Skrevet

Ååh.. hadde vært fantastisk om presset mot lungene hadde sluppet taket litt. Er så fryktelig tungvint å være så kortpustet og bli så fort "sliten"..!

Min ligger forresten ikke med hodet ned ennå, men skulle jo absolutt tro at det kunne hjelpe godt på ja, at alt "synker" litt ned! Kanskje om noen få uker? Får vel bare holde ut.. ;)

(Jeg er forresten 31+2 idag)

HI

Skrevet

Ja i de aller fleste tilfeller blir det bare tyngere og mindere plass til deg etter som ungen vokser. Noe den gjør mye de siste 2 mnd.

Skrevet

husker de siste 3 mnd av sv.skapet mitt - var helt ille. Kortpustet, masse magesyre, måtte sove sittende, sov dårlig, masse kynnere - var så glad når pjokken kom 6 dager før termin :))

Skrevet

Kan man bare ligge på siden på slutten? Går vel ikke an å snu seg i søvne.

Mange får visst plager med hemorroider de siste par ukene.

Skrevet

Syntes pusten var verst ca veke 30 - 33. Fekk av og til kvelningsfornemmelsar og måtte gå ut for å få puste skikkeleg. Det kom seg då magen seig ned, og vart aldri så ille att. Men sovinga tok seg ikkje akkurat opp fram mot fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...