Gå til innhold

Falsk alarm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten alle mine venner, og folk jeg kjenner har dratt inn og ut av føden opptil flere gang pga falsk alarm..

Lurer på hvordan det er mulig jeg.

Jeg har født 4 barn, og aldri vært inne en eneste gang på falsk alarm.

Jo, jeg har hatt kraftige kynnere, og trodd at nå er det ikke lenge igjen, men aldri dratt inn før jeg var sikker på at fødselen var i gang. Aldri opplevd slik falsk alarm jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det kan du si.

Jeg har bare født 1 barn jeg da, men må jo si at man kjenner det jo godt når det er igang...

Kan jo hende dine venner har veldig lav smerteterskel, og i kombinasjon med sykehus som kanskje ikke har mye å gjøre akkurat når de ringer, så får de vel beskjed om å komme inn for en sjekk da :D

Men falsk alarm, altså da ville jo jeg ha trodd at de hadde veer med bare noen minutters mellomrom for så å stoppe helt opp igjen etter en stund...

Hmmmm.

Skrevet

Ja, ene venninna mi var inne minst 4-5 gang.

Men hu ringte ikke på forhånd, de bare dro i all hu og hast, som om at dem ikke kunne komme frem rask nok.

Å det enda hu hadde 2 unga fra før.. Da burde hu nu vite om fødselen er i gang eller ikke, ville jeg trodd.. hehe

Skrevet

Man kan jo ikke vite. Da jeg fødte barn nr. 2 tok det 1 time og 50 min fra første rie til han var ute. Jeg fikk klar beskjed om at hvis jeg skulle ha flere barn, måtte jeg komme løpende med en gang jeg kjente antydninger, for å unngå en evt. fødsel før jeg kom fram. Om det blir sånn at jeg engang skulle få 3. mann så er det da store sannsynligheter for at jeg kommer løpende flere ganger på falsk alarm, nettopp fordi jeg har blitt (an)befalt det:-)

Skrevet

ikke falsk alarm her heller, når jeg kom til sykehuset hadde jeg 10 cm åpning.

men nå var jeg aldri plaget av noe som kunne lure meg, men det er vel noen som har masse smerter.

Skrevet

Fikk beskjed om å dra hjem igjen begge gangene, men vi kom ikke ut av bygningen en gang før ting satte igang ;o)

Skrevet

Har bare født en gang, men jeg gikk lenge og grublet på om jeg var i fødsel, ville ikke virke hysterisk. Så kom mamma innom og hun var ikke i tvil, jeg var i fødsel, hun kjørte avgårde med meg til sykehuset, hun var jo helt hysterisk, hun har selv hatt styrtfødsel,hihi. Jeg blei ikke sendte hjem da, men det tok sin tid.. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...