Prinsesse Gidderikke! Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Nå selger jeg kroppen min til Satan. Er i hverfall varmt der han bor. Er møkklei kulde. Kommer meg ikke ut med lillegutt Kjeder vettet av meg. Kjeder, kjeder, kjeder meg! Ja, hadde jeg hatt tapet på veggen så hadde jeg vel snart begynt å klore den av veggen av kjedsomhet. Kjedere meg så fælt at jeg neste (bare nesten altså) vurderte å se på Glamour på TvN i sted. Nå har jeg rydda, vaska, lest, vasket tøy, satt inn bilder i album, hengt på DIB, vasket tøy igjen, hengt mer på DIB. Og synger og leker jeg mer med guttungen nå så kommer han vel til å vokse opp med traumer. Dessuten må jeg vekke han, får han skulle absolutt sove nå (tenker ikke på mammaen sin som kjeder seg nei). Hva f... skal jeg finne på nå da. JEG VIL UT Å GÅ TUR!!!!!!
Gjest sug lut Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Haha, dagens! Selger seg for varmen - ja, hvorfor ikke. Husker vinteren da største var et par måneder og jeg ikke var ute på to uker fordi det var rundt 20 minus - mannen på jobbreise, ikke hadde vi bil og det var langt til buss og for dyrt med taxi, og svigermor (ach, svigermor, en av hennes perler) som bodde 10 min unna med bil ringte daglig for å fortelle om alt det DE hadde gjort om dagene, uten en eneste gang å spørre om de skulle ta ungen et par timer - og da jeg spurte sjøl var det bare så fryktelig vanskelig for de hadde så mange planer, skulle i svømmehallen og på ski og på shopping og det ene med det andre... Hadde du vært naboen min (hvilket jeg antar du ikke er) skulle jeg tatt sneipen din og gitt deg friminutt!
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2010 Takk for omtanken sug lut. Har jo bil så jeg kan besøke folk, men de fleste er jo på jobb på dagtid. Og å reise på kjøpesenter synes jeg bare er et pes med lillegutt. Nå har jeg fått overtalt pappa til å kjøre mamma hit i morgen slik at jeg får noen timer med barnepike. Skal bli deilig å komme seg ut av husets 4 vegger for noen timer. Og da skal jeg faktisk gå meg en tur i frisk luft!!!! Hjernen min skrumper snart inn av å sitte inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå