Gå til innhold

Aktiviteter i kulda...

mor til Nutten og Tuteluttemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jo så fryktelig kaldt om dagen og jeg må si jeg undrer meg på skolen til 6 åringen min som absolutt må finne på så mange ute-aktiviteter akkurat denne uka her...

I går var det skøyter...Og de er jo så små at de ikke klarer å få på skøytene ordentlig selv...Måtte ergo sitte lenge i kø for å få dem på også.

Og i morgen skal de jammen ha ski-tur!! Hvor hyggelig kan det bli i nesten 20 minus (har hatt mellom 16 og 19 minus i dag)

Har akkurat sittet og lest at barn helst skulle holde seg inne i denne spreng-kulda..... Sikkert mange meninger om dette, men skulle egentlig tro at halvtimes-friminuttet hadde holdt å lufte seg i!

Må da bli MANGE andre muligheter denne vinteren til sånne ute-aktiviteter??

Har hatt en gutt som har vært myyyye syk nå før jul og syns dette kunne vært gjordt anderledes...

Er jeg bare vanskelig eller er det flere som mener som meg??

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Jeg synes du er vanskelig, selv om jeg er enig med deg om akkurat skøyter, som er kaldere enn det meste annet nettopp pga venting etc. Men ellers er det da bare å være ute, det er -26 her og ungene graver huler og aker så det gviner. Vi trenger ikke lage en holdning hos ungene at det er farlig med vær, spesielt ikke når det aldri har fantes mer utvalg i klær og utstyr.

Skrevet

Neida, er helt enig i det-fint for ungene og være ute og leke og utfolde seg. Mente vel egentlig bare at det var rart at sånne ting ble lagt akkurat til den kaldeste uka når det gjelder aktiviteter på skolen. Min gutt har nok bra ulltøy og fine, varme dresser.. Men vi har også de som kommer på skolen (senest i dag) med cherrox uten sokker i!! Og tynne akryl-vanter !!! Tror det blir kaldt på dem i morgen :-(

Og på tross av masse varmt tøy ble min gutt kald i går da han måtte sitte i kø og vente på hjelp med skøytene... Syns man kan organisere sånne aktiviteter selv om man ønsker disse dagene.

Men jeg tar meg kanskje ekstra mye nær av det siden jeg er en frossa-pinn selv :-o

I morgen blir det varmt tøy, varm drikke og pølse til å grille og skitur på sønnen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...