Gjest Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 noen som har en smart ide*?? vil at det skal være noe betydningsfullt, ikke bare en jakke eller bukse o.l.
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Ellers er vel jeg litt sånn at han får jo verdens vakreste gave av deg. Hvorfor kjøpe noe? Er vel strengt tatt han som skal kjøpe ett pent minne til deg som har gått igjennom dette og gitt ham en slik presang. Ingenting kan måle seg med det du gir ham.
Terese med to jenter Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Enig, det er han som skal kjøpe til deg, du har jo da akkurat gitt han den største gaven som fins
Tøffe Tøflus Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har kjøpt en bok som liksom er "bruksanvisningen" til barnet. "Til Pappa. Sånn funker jeg. Hilsen Mini" Har ikke tenkt å gjøre noe mer ut av det.
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Har sett en gave som er helt kjempekul som du setter sammen selv. Gå på biltema og kjøp "gassmaske" og hansker og legg ved en pakke bleier. Pakkes pent inn i selofan!!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Kunne funnet på og kjøpt en slik ting som over her:) Som de blir sagt over her så får de jo verdens beste gave. Jeg skjønner gaven til mor, det er jo tross alt hun som har gjort "jobben".. Men hva er det far får gave for?
*SMASK* Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Denne gangen vil jeg kjøpe noe til far -i likhet med deg nordnyma. Er ikke uenig i at barnet som fødes er en stor gave å gi, men i dette svangerskapet har mannen min vært en helt utrolig flott støtte m.m. Han har vært tålmodig når jeg har vært hormonell, han ser meg -og gir meg oppmuntrende kompliment når han ser jeg trenger det. Han har sprunget etter isvann når jeg har spydd -han har tatt poden på fotball, fiske og jaktturer -og kompensert for mitt økende behov for å ta det med ro. Jeg synes han fortjener en oppmerksomhet fra meg -sånn oss voksne i mellom, for jeg har båret frem -men han har på sett og vis båret meg litt også... MEN HVA SKAL JEG GI? Er også glad for gode forslag og ideer
Anabelle2010 har født! Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har et vennepar som fikk baby rett før jul, og den nybakte mammaen hadde kjøp en stelleveske fra Daiper dude, som er av den røffe og kuuule varianten, og som pappa skal ha når han har sin del av permisjonen. De har delt permisjonen i 7+5 mnd fordi det passer best med jobben hennes. Synes det var en flott gave!!
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 er enig med alle over her, og mine grunner er de samme som smask sine. hadde aldri klart meg uten han, hverdagen hans har også blitt snudd på hode, og han har hatt mange byrder på seg. det er ikke snakk om en kjempe dyr gave, men en liten ting oss imellom som viser at han har tatt myyyye av byrden, og jeg synes faktisk han fortjener det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå