Gå til innhold

Er det mulig?!?!?! De kan jo ikke noenting på nav!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sykemld siden okt.. måtte krangle til meg pengene i desember.

De mistet papirene gang på gang og møtte bare sure, frekke folk som ikke kunne hjelpe meg...

Så ringer jeg dem i dag og de sier de har stoppet utbetalingene mine fordi de manglet et skriv av legen! Men det har de fått!!! Det har jeg bevis på fordi det står på kopien min! Så da har de altså rotet bort papirene mine igjen!! Og ikke sagt ifra at dem trenger dem heller!

Lurer på hvor lenge jeg må vente nå da.. de ruinerer meg snart! Må snart ta opp lån for å klare meg til de klarer å gjøre jobben sin!

Men det har jeg egentlig ikke råd til men penger må jeg jo ha..

Er en grunn til jeg er sykemld og jeg kan ikke orke å kjempe med nav og ordne alt gang på gang fordi de roter det bort! Sist stresset jeg i 3 timer fra kontor til kontor og var ødelagt i 2 dager etterpå.. jeg har ikke helse til dette!

Uff jeg blir sprø.. er veldig misfornøyd med behandlingen jeg har fått av nav!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen kan vel bekrefte at skrivet er sendt?

Kanskje få en psykolog eller noen som kan være med under utfylling, sørge for at alt blir kopiert, og at hun sender det for deg..

Gjest Tale30
Skrevet

Det er helt hårreisende!

Ring dem og si på en uskyldig måte at du er litt nervøs for alle disse papirene de har mistet. "Jeg har jo hørt så mye i media om offentlige etater som forlegger sensitiv informasjon" kan du si. Jeg sa det da de mistet min sak, og jeg kan love deg at det ble fart i dem. Det ligger jo en underforstått trussel i det du sier om at du kanskje er interessert i å gå til media du også :)

Skrevet

Jeg må gå ned med min kopi så dem kan ta en kopi av den også sende den videre.. skal se dem mister det også..

Takk for tipset Tale30 :)

Føler jeg blir sett ned på og mislikt fordi jeg er sykemld og "maser" på dem..

Har nok av andre ting å tenke på om jeg ikke skal bekymre meg for om huslånet blir betalt og om ungene får middag. Helt pyton dette her.. :(

Skrevet

Enig med deg.De gjør alt vanskeligere.Jeg har fått i nnvilget attføring 3 mnd siden,og har enda ikke fått en eneste krone på 3 mnd,selv om jeg har krav på det.Ringer og maser men får aldri tak i noen som kan hjelpe.grrrrr

Skrevet

uff.. det er så mange slike historier. De burde jo ta litt selvkritikk og gjøre noe med problemene de lager for folk!

Ikke gi deg anno 1732!

Ring å mas og møt opp der å ikke gi deg!

Jeg møtte til slutt ei som var veldig hjelpsom og hun klarte å ordne det på dagen (etter over 2 mnd venting)

Hun var ganske ny der og trengte noe hjelp fra ei av de andre.. da overhørte jeg at hun som hjalp til sa "du trenger ikke å skrive at det haster.. ikke bry deg om det.. osv" Helt sykt!

Jeg satt der å var på gråten for det var rett før jul, jeg hadde mange regninger på vent og ikke fått kjøpt en eneste julegave og hadde 200 på kontoen!

Men heldivis var det bein i nesa på henne nye som snakket tilbake å sa at dette var en hastesak og hun fakset og styrte og ringte meg kl 15 å sa at pengene var på vei :)

Så jeg trodde at nå var alt ordnet men det var det ikke tydeligvis... aaarrrggg!!!!

Jeg syns også dem kan si ifra om det dem mangler (rotet bort) så man kan fikse det før man har ventet i det uendelige i uvisshet!

Nei ikke gi opp! Stå på for dem kan hvis dem vil det har jeg opplevd!

Skrevet

Kanskje NAV mener at de som ikke er istand til å jobbe, ikke har troverdighet :P

Men de tjener jo ikke noe på å svindle folk?

Merkelig..

Jeg har også slitt.. De skulle egentlig gitt meg støtte i året som er gått, men har gjort en feil og ga meg beksjed om at jeg ikke hadde krav på noe.. Etter et år fikk jeg vite at jeg hadde krav på det.. Men blir ikke etterbetalt..

Men VI må etterbetale om dem gir oss for mye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...