Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er straks i uke 31, men har ennå ikke kjent noe som ligner det jeg har lest om kynnere. Når er det vanlig å få slikt?

(ikke det at jeg lengter etter dem, altså!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke kjent noe til dem jeg eller og jeg er i uke 32+4. Jeg regner med at vi har dem vi også bare at vi ikke kjenner dem. Livmoren vår må jo også trene seg opp til fødselen...

Jeg kunne godt tenke meg å kjenne dem, bare for å vite at de er der. Masriser og vonde kynnere derimot kan bare holde seg unna for min del :-)

Skrevet

Jeg kjenner helle ikke noe, er nå 35+2. Innimellom kjenner jeg at magen blir hard, men tror heller det er babyen som strekker på seg enn at det er sammentrekninger/kynnere. trodde dette var noe jeg skulle kjenne mer til 2.gangen jeg men nei da!

Skrevet

Jeg har aldri hatt kynnere, og har en drøy uke igjen til termin med barn nr.2.

Skrevet

Er i uke 28, har hatt kynnere jevnt og trudt siden uke 16 cirka. Kjenner dem tydelig ved en rar følelse først, og deretter at magen blir steinhard, og formen kjennes veldig godt. Er ofte i sammenheng med trening, men har enda ikke gjort vondt =)

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende og har termin om 5 dager. Jeg kjente ikke noe før jeg var 38 uker ca.

Skrevet

Jeg venter nr 3 nå og har hatt kynnere i mange uker, er 31+4 uker på vei. Hadde ikke en eneste kynner som jeg merket med de to første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...