Gjest Tale30 Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Jenta vår har funnet sinnet sitt! Og det viser seg at hun er en god blanding av mamma og pappa også mht temperament. Når hun kjeder seg, og ikke får tak i den ene tingen som hun vil ha (helst min nye iPhone) lager hun sånn rar munn og knurrer. Jeg forsøker jo å holde meg alvorlig for jeg vil ikke oppfordre til denslags. Og hjelper ikke det så blir hun helt gele i kroppen og kaster seg bakover med et dramatisk stønn. Tror ikke barnehagestart er så dumt likevel når det gjelder å lære seg at ikke alt er hennes
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Hei, Synes ikke overskriften var rar .. Og ja, kan nok henge meg på dette med ettåringer som kan bli sinna ) Snuppa mi kan også bli gal av visse ting hun vil/ikke får til osv.. Litt opp og ned på dagsformen selvfølgelig. ;o)
Emma&Adrian Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Adrian er skikkelig hissig for tiden når han ikke får det som han vil! Hvem hadde vel trodd at en snart 13 mnd gammel gutt kunne bli så sinna,hehe,ikke jeg iallefall!
Gjest Tale30 Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Jeg forsto heller ikke helt hva som var galt med overskriften, men så skrev jeg den jo selv da Jeg ser de andre barna i Åpen Barnehage og hører foreldrene snakke om hverdagen og det høres ut som om at de er så snille og føyelige heele tiden. Jenta mi er supersøt og snill, men hun har endret seg litt den siste tiden til å bli mer egen og bestemt. Dette er jo bra på en måte, men jeg liker det ikke når hun reagerer med å klype eller dytte til meg når hun ikke får det som hun vil. Syns også det er litt vanskelig å irettesette når hun ikke forstår hva jeg sier. Det er mest slik når vi er hjemme hele dagen, for da kjeder hun seg. Nå ligger hun og sover, men når hun er oppe av senga nå straks så må jeg vri hjernen min for å gjøre det litt artig for henne her hjemme. Kjeder hun seg over lengre tid blir hun rett og slett pottesur
Gjest Tale30 Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Godt å høre at det er flere Jeg ble helt flau i Åpen Barnehage i går når jenta mi, som tidligere har vært så forsiktig og høflig mot de andre barna gikk bort til en jente og dro leken hun holdt på med ut av hendene på henne. Jeg brøt jo inn og forsøkte å få henne til å gi den tilbake, men hun forsto jo ikke min lange monolog. Måtte til slutt ta leken fra datteren mi og gi den til jenta som holdt på med den først. Syns ikke at slik oppførsel er greit selv om de er små.
Shamandalie Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Å,så bra at flere har barn med bestemte meninger ang hva de skal ha å ikke,hehe. Har ei jente på 20 mnd som legger seg på golvet å slår sparker rundt seg når hun ikke får det som hun vil Å det er IKKE fordi hun ikke er vant til å høre ordet nei,det lover jeg!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 det jeg mente med rar overskrift var:ALLE UNGER BLIR DA SINNA!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå