K ♥ tærten Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har slitt mye med migrene før, og nå som jeg endelig har blitt gravid har den kommet kraftig tilbake. Blir jo ikke bedre at jeg ikke kan ta noe for migrenen og bare blir sittende med dunkende hodepine hele dagen Jeg er utrolig sliten for tiden, og det trigger vanligvis migrene hos meg, men jeg bli jo så sliten av å ha migrene også. Sover dårlig og alt føles som en vond sirkel. De to siste dagene har jeg også blitt kjempesvimmel. Det kommer i bølger og er sånn at jeg føler meg helt ør. Prøver å drikke masse vann, men er ganske så fortvilet her jeg sitter. Noen som har noen gode råd til meg så det blir litt lettere å komme seg gjennom dagen?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Sliter med migrene selv, har det faktisk idag. Er migrenen veldig ille må jeg ty til parasett, som hjelper noe, men tar ikke bort alt. Ellers sitte ned å slappe mye av, lukke øynene og la huset bare seile. Mye drikke, og frisk luft(ikke nå når det er så kaldt, da blir migrenen værre) lett trim og unngå mat som ost,sjokolade, mye sukker osv. God bedring. klem
bringebærsnipp Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Stakkar! Har hatt migrene i mange år selv. men fant ut nylig at det var fordi jeg ikke tålte melk, når melken forsvant, forsvant migrenen. Ellers vet jeg at mange har blitt bedre med magesium tilskudd :)Prøv, kanskje det hjelper deg også!
K ♥ tærten Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2010 Takk =) Får kanskje prøve å få litt frisk luft på kvelden, men er stort sett så sliten når jeg kommer hjem fra jobb at jeg bare krasjer sofaen eller senga. Det værste er at akkurat her jeg sitter nå så syntes jeg utrolig synd på meg selv og har bare lyst til å grine.. oppgitt, sliten og lei! Men kollegaene mine hadde vel begynt å lure - ære være glasskontor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå