mamma >to gull Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Her skal jeg prøve meg på Tacosuppe med tortillachips:-) Syns det så så godt ut nå i kulda. Har aldri prøvd det før så håper det er digg:-))
Zitro Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Pannekaker med sprøstekt bacon til! Unga spiser med syltetøy :-)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har tatt opp fiskegrateng... Men må si det fristet LITT mer med pannekaker og sprøstekt bacon!! Tror jaggu fiskegratengen blir stående i kjøleskapet til i morgen gitt=P
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Kyllingfillet, ris og bernaisesaus til meg og vesla:)
Ranveig R Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Pannekaker med bacon har faktisk vore planlagt i dagesvis ) Skulle egentlig ha papperkakehusrivebesøk med nokre damer m/barn frå open bhg, men sidan lille har fått vannkoppar vil dei ikkje komme. Nåja. Vi har invitert mormor, besten og oldemor i stadenfor, så vi får nok omsetning på maten likevel )
erteposen + 4 Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Blomkålsuppe med brød og litt sprøstekt bacon over.
Hera Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Her blir det pitabrød fylt med biffstrimler, salat, løk, mais, paprika og agurk.
junior&vesl@ Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Åh...mmmm - DET fikk jeg lyst på! Og det blir det til middag idag Takk for tipset erteposen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå