Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 har en samboer som ALLTID ringer 5 min før jobb er ferdig å sier han skal jobbe overtid..akkurat som om jeg ikke legger planer? må nesten alltid avlyse de siden det nautet ringer og gir beskjed,når han allerede vet at jeg skal noe og i tillegg har sagt at han IKKE skal jobbe overtid idag... DAGENS FRUSTRASJON!! noen som kjenner seg igjen?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Hmm urovekkende... Har han pene kvinnelige kolleger?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 vær glad du har en mann som gidder å jobbe, og gir deg tak over hodet, og mat på bordet. kanskje lurt å ta en prat med han, og ikke legge ut dine klager her??
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 hehe nei ingen kvinner på den jobben:P om jeg legger det ut her trenger vel ikke du å legge deg oppi..er noe som heter se en an vei hvis det plager deg.. dessuten så tjener jeg mer enn han i mnd så er nok ikke bare han som gir tak over hodet og mat på bordet!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Da sier du at han får skaffe barnevakt om han igjen skal jobbe overtid for du skal ikke passe ungene hele tiden og du har allerede avtale. Om han ikke kommer får du dra innom jobben hans og levere ungene til han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå