Gå til innhold

Symptomer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg føler meg bare litt øm i magen, og har litt mensliknende smerter, samt at jeg er ganske trøtt og slapp. Er i uke 5+1, og håper nesten jeg får flere symptomer snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 6+3 og har egentlig lite symptomer. Den siste uken har jeg hatt noe lignende menssmerter, men det varer bare noen sekunder. Ellers er jeg nok litt mer sulten, synes det er det lite som tyder på at jeg er gravid. Nesten som jeg lurer på om alt er som det skal... Noen andre som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig ømme bryster..... Måtte til og med ut å handle flere nye bher... èn str. opp iløpet av 4 uker... Håper ikke de vokser mer! Det kan bli dyrt...hehe.... Litt stikninger nederst i magen, tunghetsfornemmelse nederst i magen, lakriskick!, men det værste er at jeg syns alt er så tungt og trist liksom... Og det håper jeg iallfall gir seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan hvertfall belage deg på å gå opp noen str til mens du er gravid, og enda mer når du ammer! Og når du slutter å amme, er puppene mindre enn før du ble gravid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her råder superømme pupper, våkner 05 og er sulten så det knurrer, tisser hele tiden, stikker litt i magen og er svimmen. IKKE kvalm, men de sier at det kommer ofte etter at hjertet har startet opp og navlesnor dannes !?! Det er i tilfelle i disse dager . Er 25 dager etter befruktning nå, og da skal vistnok akkurat det skje..... ) ...........prøverør, full kontroll ;)...hehe.....

 

fantastisk dette !!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som gjorde at jeg merket at jeg var gravid nå er at jeg plutselig fikk matlyst igjen etter å ikke ha klart å spise skikkelig på evig lenge :o)

Naturen er fantastisk slik at om man spiser for lite/har for lav vekt før enn blir gravid, så regulerer dette seg sjøl når en blir gravid.

 

I tillegg så blir jeg helt skjelven og svimmel etter dusj, noe jeg aldri har blitt utenom i svangerskap. Uvanlig for meg så tidlig dog. Ellers merkes det vel stort sett bare på brystene enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett kvalm, trøtt, ømme pupper, menslignende smerter i magen, MEGET oppblåst!! :) Og - dessverre - humørsvingninger så det holder! Hadde virkelig glemt hvor lunefulle de svingningene kan være :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmurringer med utstråling til høyre fot (!)...økt matlyst, økt tretthet, bittelitt småkvalm innimellom, men har det egentlig ganske bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmurringer i flere dager og egentlig ikke matlyst - jeg som er så glad i mat!!! Men jeg er ikke kvalm enda og det er jeg takknemlig for :) Trøtt og humørsvigninger som ikke ligner grisen. Stakkars gode og snille mannen min, han får virkelig gjennomgå :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er no 6+1 og har ømme pupper, går stadig og snokar i skapet. Sambo kommenterte i går at han syntest eg hadde lagt på meg - og eg trur han har rett.... Har elles stikningar i livmor - følest som om den skal rivne sund til tider. Er i fin form utan kvalme men et begynnande problem med bekkenet. Hadde og problem med det i dei to forrige svangerskapa mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 4+3 så det er kanskje litt tidlig for de store forandringene foreløpig. Men jeg har utrolig ømme pupper! Tror det var det som fikk meg til å ta en test da jeg var gått på overtid. Ellers når jeg tenker tilbake på denne uken så har jeg hatt fryktelig mye luft i magen. I dag har jeg vært sulten konstant omtrent. Og så har jeg litt antydning til mens murringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ømme pupper, økt utflod, sinnsykt kald (får aldri varmen), og veeeldig trøtt. Vondt i arret fra keisersnittet for 3 år siden. Litt svimmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stikkinger i magen, mye sulten, tisser hele tiden, halsbrann, TRØTT, hodepine, forstoppet og litt øm i puppene.

 

I dag fikk jeg også litt dårligere syn og veldig økt veske i øynene. vet ikke om dette har noe som helst med svangerskapet å gjøre, men har aldri endret styrke på brillene mine over natten.. ser nesten ikke hva jeg skriver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...