Gå til innhold

Noen som kan trøste en "gammel" dame??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble 30 år for 3 mnd siden… Drømmer om mann og barn… Er det enda håp for meg??

Jeg har vær alene i mange år nå, hører ofte at jeg er søt… Men alikevel alene :( Hva gjør jeg gale? :( *snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du finner deg nok noen tenker jeg=)

lykke til

Skrevet

hva gjør du selv da, for å finne noen?

Skrevet

Jeg var som deg til jeg var nesten 35. Nå er jeg 42, har mann, to barn og egentlig det jeg ønsket meg.

Skrevet

jeg kjenner meg igjen :) men 31 år gammel møtte jeg drømmemannen og ble gravid. hadde da gitt opp. og møtte han i tillegg på byen!! er håp :)

Skrevet

Vet om mange som har det som deg.. Jeg hadde det slik også - men 3 år senere satt jeg der med kul på magen:)

Skrevet

Trøster ikke gamle damer,de lukter kamferdrops.

Skrevet

Så mange søte folk her. Tusen takk :D :D

Godt med litt trøst og litt håp :P

Jeg gjør ikke så mye selv. Mye pga jeg har ingen venniner, og få venner... Det gjør det ganske vanskelig å komme seg rundt...

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

HI

Skrevet

Internettet!

Jeg hadde knapt en kjæreste til jeg var 29, så gikk jeg på nett og datet flere og er i dag gift og gravid med en av dem jeg møtte da.

Skrevet

Kanskje du skal ta opp en ny hobby?

Der du kan treffe noen kjekke & spennende karer :=)

Eks. dansing, kampsport e.l. ??

Dra på skitur (slalom, snøbrett) og møt kjekkaser i bakken?

Begynn med dykking -og møt dem der..

Personlig liker jeg ikke å treffe menn på byen..

Selv om jeg faktisk møtte Mannen min der :=)

Lykke til, klem

Skrevet

Eg hadde det som deg då eg var 30, men så fann eg ut at eg fekk jobbe med saka. Prinsen kjem ofte ikkje rekande på ei fjøl. Eg trefte min på datingside på internett. Me hadde eigentleg møttest før, men begge var sjenerte av oss. Det kan og vere fint å bli med på ein fritidsaktivitet av eit slag. Trur td turistforeninga er ein stor treffstad.

Håpet er i allefall ikkje ute!

Skrevet

Tiden er nå ikke ute enda:) Mange som først finner dette når de er over 30. Men jeg vet det er en slags følelsesmessig grense for at en begynner å føle seg gammel.

Jeg har barn, da. Men har ingen mann, og det ser ut til å drøye lenge. Jeg er 10 år eldre enn deg...... Vet heller ikke hva jeg gjør galt ang å finne en mann, mange viser interesse, men de forsvinner etter kort stund. Så jeg har funnet ut at det må være personligheten det er noe i veien med hos meg. For utseende får jeg kun høre positive ting om.......

Skrevet

kansje begynne å trene ,kan jo møte noen der:-) eller på nettet? har du Face Book? der er det kansje lettere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...