Gå til innhold

Mange som er på overtid nå????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på -4 idag.. Hadde termin 2.januar,men snuppa her vil ikke ut :( Begynner og bli lei nå. Hatt maserier og skikkelige menssmerter i over 4 uker nå,men ingenting skjer.... Vil møte prinsessa mi NÅ!!!!!

Føler alle andre får før termin her,hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-1 her... føler at alle sniker i køen ja, he he. jeg har lyst å møte guttebebisen min!! har mye menssmerter i magen på nattestid og tidlig morgen og myyyye løs mage,

Skrevet

-2 idag. Alt er slitsomt, og jeg er utolmodig ;) de to andre kom forholdsvis 3 dager etter termin og tre dager før termin. Lurer fælt på når denne har tenkt på å komme...

Skrevet

-4 her også. Slimproppen løsnet i går. Hatt 2 netter med kynnere/maserier. Skal JM på kontroll igjen neste tirsdag - håper jeg slipper...

Utålmodig!!

Skrevet

Jeg er 3 dager over. Var hos jordmor i dag. Jeg ble strippet og fikk sterke nåler, men jeg tror ikke ting starter i natt likevel. Jeg hadde mellom 1-2 cm åpning, og det var mykt. Fødselen kunne starte om 2 timer eller om 1 uke. Jeg ble litt skuffet. Håpte jeg hadde 3-4cm pga de sterke kynnerene jeg har hatt den siste mnd. Men men... Jeg stiller meg inn på igangsetting 15.januar. Har aldri blitt satt igang før. De andre kom 9 dager før og 1 dag over termin, men de sier at 3.mann er en luring. Tipper at det utsagnet stemmer på min baby. Så da har vi 9 dager igjen.

Jeg var skikkelig lei og utålmodig i går, men i dag er det litt bedre. Gleder meg veldig til han kommer.

Skrevet

jeg er 9 dager over nå og mektig lei! Innkalt til time på sykehuset fredag førstkommende, men blir ikke satt i gang med mindre det er noe som ikke er helt bra. Slimproppen har heller ikke gått...

Skrevet

Mange som skal på kontroll imorra virker d som=) Spennende og høre hvordan d går med dere etter kontrollen =)

Jeg skal kl 14 imorra så er ganske spent=)

Lykke til til dere alle sammen =)

Snart er det vel vår tur til og holde babyene våres i hendene tenker jeg =) =) Gleder meg kjempe mye =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...