MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Termin 20 januar, så er altså 38 + 2. Og de siste nettene nå har jeg våknet 5-6 ganger av vonde kynnere + at jeg har måtte gått på do. Har spist endel fersk ananas( som visstnok skal hjelpe litt på modningen) . Poenget mitt er, når jeg våkner på morningen og skal stå opp å sånn, så merker jeg ingenting !! Ikke kynnere, nedpress eller noe som helst. Får ofte kynnere og nedpress mot kvelden, men syns det er så rart det er helt stille på dagen. Er det bare i hue mitt det om natta skjer? Tror jeg begynner å bli gaaal.. Er jo rimelig lei, og vil jo ha veslejenta mi i armene nåå!! Noen som har erfarlig? Dere skjønner sikkert at jeg er førstegangs
lykkeligmor til to<3 Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Jeg hadde det akkurat likedan med min første, holdt på å bli gal av det!! Var like skuffet hver morgen når det ga seg... Men trøst deg med at kroppen din blir mer klar for fødselen pga dette, jordmor mente det var pga massssssssse kynnere jeg ikke måtte sy;O) Jeg har termin 20 februar, men har allerede begynnt å kjenne tendensene til det samme. Men foreløbig har jeg det på kvelden, og det gir seg når jeg skal legge meg. Da tar halsbrann, vonde ledd og tissetrang over...;O) hihi, herlig å være gravid ja... Det er et godt tegn på at fødselen nærmer seg og at du er godt på vei i modningen iallfall:O) masse masse lykke til!!!
woops Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Hei igjen!! Vi er like lant og jeg har det helt likt deg!! Våkner om natta med "press" og stikkende smerte og kynnere. Do besøkene blir oftere og oftere...er lei av å gå på do hehe... På kveldene er det verst....da er det flere ganger jeg tenker..hmm.....tru om dette er starten på fødselen?? Så gir det seg liksom.... Men nå er jeg superspent da så jeg går rundt å kjenner etter døgnet rundt og trur det er noe på gang hele tiden...hahaha!!
MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2010 Okei. (Lettet nå ) Hihi, ja er det ikke flott? Føler de 9 mnd her har gått fort, men vært laaange samtidig.. Tusen takk for svar. Blei veldig beroliget av det du skrev Så, takk igjen Får vel bare koose meg med kynnerne mine så lenge Lykke til du også
MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2010 Woops Sinnsyyykt frustrerende !! NÅR skal vi få babyene våres liksom ? Haha, minste lille press eller stikk, så blir jeg drit glad, og at¨NÅ skjer det noe men, neeeida.. huff..hehe Vet du om du er moden enda?
woops Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Vi er en gjeng jenter som alle venter nå de nærmeste dagene:) Første mann som fikk hadde termin 17.jan, men hennes lille kom ut 28.12.09. Da ble vi andre nervøse for det gikk liksom opp for oss at det faktisk kan skje med oss når som helstt!! Vi er jo klar.....eller?? Jeg vakler melom å være veldig klar til panikk...hahaha...men kan man egentlig forberede seg til det vi skal oppleve??!! Trur ikke det. Blir et herlig sjokk!! Min baby er i sete så jeg må til videre oppfølging på sykehuset. Skal på fredag. Dersom noe skjer før den tid så kan jeg forsåvidt velge om jeg vil ha KS eller vanlig fødsel, men jeg VET IKKE!!! Herregud det er vanskelig å skulle avgjøre noe sånnt. Håper det skjer når jeg minst venter det...kan forsøkte vanlig fødsel da siden jeg først er igang ..hehe En bra ting med at hun er i sete er at jeg blir ikke å gå over tiden!!! Jiipppi!!! Så ca den 20. jan bør hun være her:))) Jeg har selv 30 årsdag 17.jan så håper hun får sin "egen"dag:) Hun blir sikkert ikke å synes det er noe kult å måtte dele dag me mammaen:) hihi
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har termin 19.januar, og har det helt likt som dere beskriver... Når kvelden kommer så kommer også kynnere og det stikker nedover i underlivet.. så derfor tenker jeg at, denne natten skjer det... og da jeg våkner om morgenen er jeg like skuffet... men det blir vel våres tur snart også, eller hva? Lykke til dere andre!
birthe m nr 2 Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 hei =) jeg tok keisersnit med førstemann.. ikke fordi jeg ville, men fordi jeg måtte.. for fremgangen var for treig.. var i vanlig fødsel 12 timer, men fikk ikke åpnong. så blei ks på meg. jeg ville helst hatt vaginal fødsel og ble så skuffet når jeg blei trilla ned til operasjonen.. i tillegg fikk jeg betennelse i såret etterpå, så måtte inn og operere igjen.. så jeg anbefaler hvis du kan føde normalt ville jeg gjort det =) jeg har termin om 5 uker og bare håper og krysser fingrene for at denne gangen blir det normal fødsel=) for er aller helst det jeg vil.. men det er jo smak og behag, og aller mest du selv som må bestemme hva di vil og ikke.. ville bare gi deg litt av min historie =) masse lykke til.. =)
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 Falske rier stopper når man reiser seg. Fryktelig utmattende og ubehagelig, men desverre en realitet. Når riene begynner så begynner de og du kjenner forskjell. Beklager, men magen din driver nok bare å øver seg lit enda. Lykke til og prøv å sov litt sånn innimellom på dagen slik at du ikke blir så veldig sliten.
MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2010 Takk for svar, alleihopa Syns det er såå mye koseligere på denne siden, enn på feks anonym. Der er folk bare frekke og spydige syns jeg! Men her, er det reint trivelig å være Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå