Gå til innhold

Off, dilla på honning korn og fruktcoctail...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, det blir litt for mye sukker om dagen... Må aktivt si til meg selv at jeg ikke skal ta det med fra butikken hver gang jeg handler, *knis*. Hadde vært kjekt om dillaen var på epler i stedet. Noen fler som har veldig lyst på søtsaker om dagen? Eller noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos meg har det skiftet veldig...

har hatt perioder hvor jeg hadde dilla på bl.a avokado, appelsiner og grapefrukt - helt supert. Men så gikk det plutselig over i mørk sjokolade i november...ikke fullt så bra. Etterfulgt av sjokolademelk...(men drikker rismelk, hvor det er mye kakao og lite sukker da...).

Det er mye sukker i honning korn og fruktcoctail. Og for mye boksemat kan også være dårlig, fordi det kan inneholde stoffer fra boksen (plastlag inni).

Du kan jo prøve å bytte det ut med noe som ligner? eks lage fruktsalat m rosiner og nøtter... og kjøpe frokostblanding med tørket frukt og nøtter. jeg drikker ikke melk, men mandelmelk til frokostblanding. fordelen med det er at mandelmelken er veldig søt, så jeg trenge rikke noe mer søtt på. + det er mye god næring i mandelmelken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...