Gå til innhold

Mamma'n til Ferdinand - hvordan gikk UL?


MOsl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Hei hei!!

 

Har helt glemt å oppdatere her inne! :)

Ultralyden gikk kjempefint! Begge hjertene banket perfekt, ingen tegn til noe avvik på noe som helst måte.. :)

Ble så lettet og glad!

 

Kjønnet var litt vanskelig å se, men jordmoren mente ganske sikkert at det skjuler seg to små jenter i magen min!! Synes det var litt morsomt, ettersom både jeg og mannen har vært helt sikre på akkurat det samme!!

 

Så da kan de se ut som vi har Emilia og Adelèn i magen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig morsomt!!! Ble litt bekymret siden du ikke skrev noe mer, men heldigvis gikk det bra :) Kjempefine navn forresten. Gøy at det er to jenter, da. Vet du om det er eneggede eller toeggede? Hvor mye oppfølging får du nå framover? Legen vet ikke lenger om det er eneggede eller toeggede jeg har, så får se hva de kan se på Riksen når jeg skal dit.

 

Var hos jordmor i dag, og hun sa at jeg var dobbelt så stor som normalen (de som har 1 baby i uke 15) og tilsvarte enlingsvangerskap i uke 20. Føler meg ikke så stor, men hun sa livmoren gikk mye bredere ut på sidene og mye høyere opp enn hos de med en. Fikk også høre hjertelyden til begge to, og det var jo veldig stas. Det var mye knitring og spraking og hun sa det var fordi de var veldig aktive, så vi kunne høre at de bevegde og snudde på seg. Hun sa de hørtes veldig friske ut, så nå er jeg superfornøyd.

 

Godt å høre at alt sto bra til med dine også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei MOsl så spennende å vente tvillinger:o)

hvor langt er du på vei når har du termin??

vet du hva skjønnene er eller??

venter 1 da har termin 29 juni har vært på to tidligere ultralyd så nå håper jeg alt er som det skal skal på ultralyd 4 februar. 15uker-4 dager på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei LHN,

 

Jeg er nå 15 + 6 uker på vei, og har termin 28.juni. Skal på ordinær UL 28. januar så håper jeg kan få sett kjønnene da. Veldig spent. Har liksom for meg at en av dem i hvertfall er en gutt, så får jeg to av samme kjønn så tipper jeg det blir gutter. Kan jo selvfølgelig ta helt feil, så blir spennende å se.

Er jo ikke lenge til du skal på UL heller, så det blir morsomt å høre hvordan det går da. Regner med du ikke vet hva slags kjønn på babyen du har du heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei mosl

vet ikke hva kjønnet er men har nå bestemt hos for å ikke vit hva det blir. har en sønn på 2 år fra før han viste vi det med så blir spennende å ikke vite det blir lenge å vente men hehe.

har du flere barn fra før eller?

hvor er du fra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da blir det spennende når babyen kommer. Klarer ikke å vente med å vite for min del. Er altfor nysgjerrig. Er førstegangsgravid, så det skal bli spennde.

Er fra Halden forresten, men bor i Oslo. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...