Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har nå hatt blødninger jevnlig i 2 uker, skal på ultralyd i morgen. Er 10 uker på vei. Friskt blod, med klumper. Flere som har hatt sånn? Hvordan gikk det med svangerskapet deres?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Ikke for å være slem dette, men det høres ut som om du aborterer :-(
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Ja, jeg er forbredt på dette. Har vært det en god stund, har vært i kontakt med legen.. Han kunne ikke (eller ville ikke) si noe om hva det er. Men skal på ultralyd i morgen som sagt!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Det endte med 3 SA 1 MA og en Exu.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Krysse fingrene for at alt er ok :-) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har vært gravid 3 ganger tidligere og er gravid nå. Har blødd i alle mine svangerskap. Har bare 1 barn og gravid i uke 19. De to andre svangerskapene endta i sa og ex.u. Da jeg blødde med sønnen min og i dette svangerskapet var det ikke klumper. Men blødde en del. Hadde heller ikke smerter. Da jeg hadde sa blødde jeg som ved en mens, hvis ikke mer. Der kom det også klumper og hadde smerter i magen. Så ser dessverre ikke så bra ut for din del. Har også hørt om folk som har blødd mye og med klumper, som har vært sikker på abort, men som det alikvel har gått bra med. Så det er fortsatt håp. Ønsker deg masse lykke til. Håper alt er bra.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 jeg blødde i første trimester, hadde da klumper å trodde jeg SA, men på UL viste det et bankende hjerte:-) så lykketil!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 glemte å nevne at jeg også blødde i uke 25, men alt gikk bra. har ei frisk jente nå
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 Jeg blødde fra uke 18 til uke 28, hver dag. Gikk bra, termin om 28 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå