lin78 4herligebarn<3 Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 jordmor sa det var litt i tidligste laget, så jeg fikk ikke vite kjønn idag.....er egentlig i min 18. uke, men ble satt 1 uke tilbake... Hun sjekket alle organer og alt så bra ut:)Veldig livlig liten tass:)hihi Skal tilbake på ny UL for nærmere undersøkelse 27.januar,håper alt står bra til da også
♥REBECCA♥ Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 di kom fram til at jeg var 17 + 4 på ul:) mien di så fint hva det var i magen:)
Mars78 Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 å nei,det er ikke tidlig.Hun kunne se på kjønnet hvis hun ville det.Hun ville ikke det,antageligvis:(
Snuppa! Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Som de to over sier er det ikke alle som vil se etter kjønn. Jordmora som undersøkte førstemann her ville ikke se etter kjønn. Så her gikk vi 9 mnd i spenning:) Vet kjønnet denne gangen, men angrer faktisk litt på at jeg spurte, var mye gøyere å spare overraskelsen til barnet var ute
juni2010mamma Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Jeg fikk vite kjønn i uke 15, men det var på privat ul. På sykehuset ville hun ikke se etter så tidlig. Jeg var veldig utålmodig på å få vite kjønn. Det viste seg at det var en gutt:))) Syns alt ble mer virkelig når man vet kjønn. Så nå diskuterer vi navn og jeg planlegger barnerommet:) Synd tiden går så sakte, jeg vil jo begynne nåååååå
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2010 gleder meg til å få vite det 27.januar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå