Patetica fåkksi Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har kongekringle opp til ørene og føler at gårsdagens effektive trening var nyttesløs. Fy faen nå er jeg kvalm.
Patetica fåkksi Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 6. januar 2010 Sånn her: http://images.google.es/images?hl=es&source=hp&q=Rosc%C3%B3n+de+reyes&btnG=Buscar+im%C3%A1genes&gbv=2&aq=f&oq= eller "roscón de reyes" på bildesøk om linken ikke funker.
Miss Foster Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Åhhh... det morsomste er å finne figuren (ikke mandlen nei). Rekner med at det ble en del tonn med kull på deg.... :oP
Gjest sug lut Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Å namme! Jeg har et slaktbart pepperkakehus 30 cm fra nesen min, men jeg er så dydig og sunn.
Patetica fåkksi Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2010 Her falt pepperkakehuset sammen pga. luftfuktigheten bare noen dager etter julaften.
Gjest sug lut Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Det blir jo lett fuktig når det blir gnagd på...
Patetica fåkksi Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2010 Det var ikke jeg som var pepperkakehusgnageren, men lufta. Bløtt og ekkelt var det, men jeg fikk tatt noen fine bilder av det da.
Patetica fåkksi Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. januar 2010 Og Måneskinnsdama, jeg fikk ikke kull. Du derimot.. har vel nok til å kjøre et gammelt tog fra Syden til Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå