Mom2Two Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Du som er så bereist: Vi får helt avvikende svar hos to leger i forhold til malariaprofylakse. Mannen var og oppdaterte noen vaksiner i går. Legen der var ekspert på reisemedisin, og han sier malariaprofylakse bare er tull, og at man uansett må oppsøke lege. Man skal ikke ta forebyggende. Fastlegen min vil skrive ut, slik at jeg kan ta forebyggende. Hmmm.. Hvem skal vi høre på 'a?
Mor Løvehjerte Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Får jeg lov å blande meg? Gubben var i Afghanistan for et år tilbake. Da tok de alle sammen Doxyllin 1 tbl. daglig forebyggende både før avreise og under hele halvåret de var der. Dette var Forsvarets prosedyre.
Mom2Two Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2010 Klart du får lov til å blande deg:) Hmm.. blir så usikker jeg når vi får så avvikende svar fra de to legene. Men forsvaret har jo sikkert rimelig peiling på dette. Mannen påstår nå at han ikke trenger. Mulig jeg tar med da, så får vi se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå