Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har hatt en ryggoperasjon (prolaps) og to operasjoner i skuldra under narkose, og jeg kjente overhodet ingenting... Ikke ble jeg kvalm da jeg våkna heller:)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Man er bare borte og når man våkner kjennes det ut som om det ikke har gått noen tid i det hele tatt...ekkelt!
Turtelduen Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Ingenting. Våknet av dyyyp søvn etter par timer. Sovnet etterpå fordi jeg ble døsig, men da føltes det som veldig veldig lett søvn. Men ikke kvalm heller. Syns det bare var deilig.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Nei som regel ikke ,men det er ikke uvanlig at man kan våkne under oprasjonen ,men dette merker de med en gang og fikser det ,og man husker ikke det når man våkner . En sjelden gang har det hendt at noen har våknet ,hatt store smerter og ikke har klart å si i fra . Jeg har hatt 6 oprasjoner og har aldri kjent noen ting ,jeg har heller aldri våknet som jeg vet om ..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 TUSEN TAKK for alle svar De som har kjent noe, mamman til William. Når var dette da? Og var det i Norge?? HI
♥Nemi♥ Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 Jeg har hvertfall ikke kjent noe! Jeg var livredd for det. Ikke hør på skrekkhistoriene:) Men jeg reagerte unødvendig kraftig på narkosen i etterkant.. Spydde som en gris i 12 timer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå