Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Har sett på en babyhawk mei tai på mixmax.no. Det står at stroppelengden er 220cm, har det noe si? Trodde de lå på 180cm Andre tips til hvor jeg kan kjøpe mei tai? Takker for svar:-)
LivetErEnLek Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 180 cm i stroppelengde er strandard. Når de er 40 cm lengre, vil det si at barnet også kan bæres av større personer (feks eller pappan eller om mor er stor). Så om du er gjennomsnittlig og pappan eller andre større personer ikke skal bruke den, hadde jeg funnet en mei tai med standar lengde på stroppene, de 40 cm ekstra blir bare i veien... Det er mange som selger mei taier, også babyhawk sine, blandt annet lotusbarn.no
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Eller du kan finne pent brukte på finn.no torget:-) Jeg kjøpte min der:-)
Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2010 Tusen takk for svar:) Har vært inne på babyhawk.com. Tror jeg kommer til å bestille der:)
Prinsesse-06,baby.mars-09! Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Hei:) Se på siden til tettinntil.no Super nettside om div.bæretøy,tips og forhandlere.Før du kjøper så må du se på bæreselen Manduca:) Helt super sele som en kan bruke lengre:)
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Det er også en reportasje om babybæring i det nyeste Mamma bladet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå