Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Chataniel!? Nathaniel er jo ganske poppis, så hva med Chataniel? (regner med Linnea, Emilie, Sara, Leon og Lukas elskerne hater det da me)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Herrejemini. (Å nei, DET var ikke et navneforslag). Samboerens siste forslag til vår spire: Maurfrid. Syns det var finere enn Chataniel.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Hmm...tråden kom to ganger siden jeg ikke så at den kom opp første gang..beklager det.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Siden du spør: Jeg synes det er et grusomt navn - snakk om navn med blonder, du! (Når det er sagt, jeg liker ikke mange av de andre navnene du nevner, heller...)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Jeg er veldig glad i uvanlige navn, men chataniel likte jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Ikke legg de andre navnene i samme kategori som Chataniel da.. 4 mil mellom navn som Sara og Lukas og Chataniel. Grusomt navn, men ditt barn - så ungen får lide den navnesjebnen du vil han skal lide.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 jeg har en sønn som heter Nathaniel, jeg synes det er veldig fint. Men Chataniel er helt forferdelig stygt! huff da..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 For det første så JA Chataniel er laaaaaaaangt fra Lukas og Linnea, jeg skrev jo at de som LIKER Lukas og Linnea kommer til å hate Chataniel. Og for det andre, så skal jeg ikke kalle ungen min for Chataniel, jeg venter jente jeg! Men var bare nyskjerrig på hva folk syns om navnet, siden det er såpass likt Nathaniel liksom.... HI
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 Hvorfor ikke fleske til med Sataniel med det samme?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 JA!;D Sataniel blir bra!;D Hehe, er jo like teit som at de som kaller ungen sin Lukas skal fleske til med Kukas!o.O Samme ting, annet navn....Dustedame...
Tommage♀♂ Skrevet 6. januar 2010 #11 Skrevet 6. januar 2010 Om Chataniel var et navn i det hele tatt ville jeg satset på at det var et jentenavn. Hørtes enda rarere ut som guttenevn;)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #12 Skrevet 6. januar 2010 Hmm.. jeg syns ikke navnet var så ille jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå