Gå til innhold

kan jeg være gravid...igjen??


Nikkan

Anbefalte innlegg

Har ei lita tulle på 1 år og har kunn hatt mensen 1 gang og det var 28 nov. Var litt "glemsk" en gang i slutten av desember og har ikke fått mensen igjen. Kan det være at jeg er gravid igjen?? Har ingen symptomer men det kan kanskje være for tidlig..??

Blir egentlig litt stressa her - er vel for tidlig at det kan vises på graviditetstest??

 

Nikkan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da kan du jo ta en test for da syntes det nok, du skulle jo hatt mensen nå=) Morro da=)

Jeg vet ikke helt når jeg skal ha mensen,hvor mange dager pleier du å ha fra første mensdag tom dagen før neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vera gravid - ta ein test!

 

Men det er heller ikkje umulig at mensen er litt uregelmessig i starten - det er veldig vanleg.

 

Lukke til uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den pleier å være regelmessig ca 28 dager , men etter fødsel kan den nok være litt uregelmessig tror jeg. Hadde sex 27 des uten prevensjon (gikk visst litt fort,hehe) sp jeg tror kanskje det er litt for tidlig å prøve en test. Men jeg er såååå utålmodig!!!

Har mensmurringer, både i går og i dag - men ingen mens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta en test etter to uker visstnok.

Jeg er i samme båt, dvs vi har ingen fra før så blir første, er passe utålmodig og hjernen har visst bestemt seg for at jeg er gravid, har skikkelig metallsmak i munnen og murring og oppblåst mage i dag.

Noe kan nok skyldes omgangssyka jeg hadde på onsdag, men gud som håpet stiger hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker etter befruktninga?? Da får jeg ta en test på tirsdag :))

Har fremdeles ikke fått mens så jeg er veldig spent!!!

Ønsker deg lykke til mrspoo ;)

 

Nikkan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Mørimor :) Har hatt masse mensmurringer i dag og litt vondt i korsryggen, så jeg tror kanskje mensen er rett rundt hjørnet selv om den er veldig forsinket nå...

Krysser fingrene for at den ikke kommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...