*tyren72* Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 herregud hva galt har jeg gjort? Var så utrolig glad for at vi endelig hadde fått det til, også på egen hånd, men i dag fikk vi svar på prøvene fra mandag og i dag. Mandag var hcg kun 205 og i dag kun 309 så gyn sa at alt håp var ute det var ikke noe liv i det som var der inne :-( Mannen er ikke hjemme og kommer ikke hjem på 1mnd og jeg vet ikke hvordan jeg skal si dette til han, han var jo helt i skyene når han reiste i god tro at nå skulle han bli pappa. Herregud dette er den værste dagen i hele mitt liv...... Men lykke til alle dere andre og håper dere ALLE får ett fint år videre med 9 fullgåtte mnd..
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Har ikke ord egentlig... men *Sender over en stoooor klem*
Zeke Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Har desv. ikke noe annet å si en at jeg sender deg en stor trøste klem til deg.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 Tårene mine renner her, finner ikke ord. Sender deg en varm trøsteklem og håper at du klarer å bli gravid på nytt igjen fort på egenhånd.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Hei! Huff - så grusomt trist å høre Har fulgt litt med på deg siden du kom inn her.. En l i t e n positiv ting oppi alt dette vonde er jo at når man har vært gravid (sånn som du har vært nå) blir man ofte kjapt gravid igjen.. Vi mistet i juni 2008 -og ble gravide igjen i august 2008 :=) Ønsker deg allt god fremover! Håper du kommer deg igjennom dette -og at den neste spiren klamrer seg fast! STOR klem fra DD
K ♥ tærten Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Sender deg en varm trøstende klem. Utrolig trist å lese.. Klem fra
tingeling78 Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Henger meg på Dolly D. Utrolig trist å høre. Men man blir ofte veldig fort gravid igjen etterpå. Mistet i mai 07 og var gravid igjen i juli 07. Og da gikk det bra. Jeg hadde til og med vært på ul og sett hjertet slå et par dager før. Så for meg er det ingen glede før uke 12. Høres kanskje hardt og slemt ut, men jeg valgte ved SA å tenke at naturen vet best og ordner opp. Og jeg vil heller ha det sånn enn å møte det lille vidunderet og miste det etter kort tid. Kroppen din er så full av hormoner nå at jeg krysser fingrene for at du fort blir gravid og at det går bra Og ikke stress...
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 6. januar 2010 #8 Skrevet 6. januar 2010 uff, dette var virkelig trist å høre! Tårenen mine renner for deg..... Sender varme tanker og gode klemmer
nr2_på_vei Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 ofof vett akkurat hvordan det er. mistet i oktober og var helt knust! heldigvis er kroppen veldig motakelig etter en spontanabort, så jeg blei gravid kun 1 mnd etterpå vist det er noen trøst? da hadde vi prøvd i 8 mnd først. håper at du klarer å tenke fremover. alle tenker på deg nå. masse goe tanker sendes til deg,
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 så trist:-((( sender en trøsteklem..
MammaTherese84 Skrevet 6. januar 2010 #11 Skrevet 6. januar 2010 Ord blir så fattige og små...dette var forferdelige nyheter ( Sender mange tanker og trøsteklemmer til deg!!
Fjelljenten Skrevet 6. januar 2010 #12 Skrevet 6. januar 2010 Så utrolig trist.... Føler virkelig med deg :-( Klem fra meg
Musemor med tre søte små Skrevet 6. januar 2010 #13 Skrevet 6. januar 2010 Nå sitter jeg her å gråter. Etter å ha streve så mye, og så miste. Det er nesten uvirkelig. Sender deg mange store trøste klemmer
ღ askepott ღ Skrevet 6. januar 2010 #14 Skrevet 6. januar 2010 neiånei... føler ord er så fattige nå. Vi griner med deg her inne, og gleder oss over at vi snart ser deg igjen. Dette var bare kjempetrist! Ble helt satt ut her... Masse trøsteklemmer og gode tanker sendes din vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå