alvamamma Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Synes de ser så pratiske ut med den kanten nederst. Lettere å få buksen til å passe på lengden lenge. Synes de ser litt "jentete"ut og vurderer å kjøpe de til min lilli prins.
digger Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Har en til gutten min og synes absolutt den er for gutt ja:) Ganske romslige i størrelsen.
alvamamma Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2010 Tusen takk! Da har jeg trykket på bekreft knappen på bestillingen :-)
digger Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 Du kommer ikke til å angre, myke og gode bukser:)
lille je Skrevet 6. januar 2010 #6 Skrevet 6. januar 2010 Rettferdiggjorde mitt kjøp med at lillemor kan arve:) Så her har storebror fått en. Jeg kjøpte stor størrelse, det gjør INGENTING siden den strikken er nederst. Superfin og supergod bukse!
Papegøyeblomst Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Anbefaler de buksene på det sterkeste - har brukt de til sønnen min fra han var str.80 og kommer til å fortsette å kjøpe dem igjen og igjen.. - de er like fine vask etter vask, gode og myke, og god bevegelighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå