Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #1 Skrevet 6. januar 2010 Noen som vil gi dele noen gode ideer for å få stemen opp på sovrommet. Ønsker noe nytt og spennende. Vil gjerne være en god elsker for mannen min...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Vasker og rydder soverommet, tenner lys, skifter på senga. Har på en bitteliten kjole som han elsker. Og så suger jeg ham. Har øvd på deep throat så fikser det og det elsker han.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Hvor som helst og når som helst. Miniskjørt uten undertøy. Slappe av på stranden når det er tid for det. Lettkledd er i grunn for hans del da... Bare han ser rumpa er han klar. Jeg er mere klar for å finne nye steder hvor det kan være risk for å bli tatt på ferske jeg da. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2010 #4 Skrevet 6. januar 2010 En kveld han var ute gikk jeg og la meg i den mest sexy kjolen min. Dro blondetrusa ned til knærne og rufset til håret. Sovnet på magen, med dyna bare såvidt dekkende. Full tenning for ham da han kom hjem og så meg ligge der i en blanding av brukt tøs og uskyldig søvn-look.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå