Gå til innhold

Yoga for gravide i Tromsø?


tromsøjenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gladjenta74

Har selv tatt et yogakurs hos Yoga 1-2-3.

Se på www.yoga123.no

Syntes det var veldig bra. Skolen holder til på Skansen. 8 kurskvelder. I tillegg til forskjellige avspennings-, puste- og fysiske øvelser som passer under gravisitet hadde vi temakvelder om bekkenplager og om fødselen. Lederen av kurset samarbeidet da med naprapat og jordmor. På siste kurskveld hadde vi en fødselsgejennomgang. Der kunne vi ta med partneren. Syntes det var veldig nyttig. Kurset anbefales! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplegget Yoga123 har er det beste jeg har funnet så langt i Tromsø når det gjelder Gravidyoga. Har vært med i fjor på 1. kurset de kjørte og kan anbefale det på det varmeste. Som glajenta sier det er et samarbeid mellom flere parter som gir nyttige tips når det gjelder smertelindring, avspenning og gode yogaøvelser. Helhetlig på alle vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen! Det kurset til yoga123 blir kanskje litt i seneste laget for meg... Er i uke 17 nå, med termin 16.juni:-) Men det virket bra ut fra det jeg leste på nettsiden.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Hei, det kommer litt an på hvordan formen din ellers er. Da jeg har gått kurset har vi hatt folk i alle trimester. Alle syntes det var veldig nyttig uansett. Selv var jeg kanskje i uke 18 og det gikk veldig fint.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...