Gå til innhold

Lurer kroppen min meg??

tre@sko�fikk jente 1 dag over�

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag gikk den berømte slimproppen, og natt til tirsdag hadde jeg vonde kynnere i 3 timer på natta før jeg endelig fikk sove.

Var litt uggen tidlig på dagen, og så ble jeg bedre etter hvert.

Natt til i dag har jeg sovet fantastisk... I ett strekk!

Burde jo egentlig være glad for det, men jeg håpte, håpte, håpte at kanskje kroppen var i gang med noe.

Fikk et lite håp om at babyen kanskje kom før (eller til) termin denne gangen, og ikke 6 dager over. Men akkurat nå føler jeg den tankegangen ble litt spolert. Man skal jo ikke sove godt når man skal føde, man skal ha vondt;)

Phhuuu. Ser ikke ut som det går veien her, babyen kommer nok aldri ut;)

Forrige fødsel gikk det 4 dager fra proppen gikk til jeg begynte med rier. Håpte på kortere tid denne gangen. Men det er nok kanskje dumt av meg å tro at det blir likt som forrige gang. Babyer og fødsler kan jo være ganske forskjellige....

Dagens utblåsning;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal se at kroppen din i aller høyeste grad forbereder seg til det som skal skje (kanskje i natt...?)! Vil tro at kroppen din i natt vilte skikkelig ut fordi den "vet" at snart, snart kommer en stor påkjenning... :)

Jeg vet det høres helt sykt ut at kroppen liksom skal "vite" slike ting og forberede seg på den måten, men jeg tror faktisk at den skjønner såpass... Det er en fantastisk mekanisme vi er vet du ;)

Masse lykke til! Jeg har trua på i natt.

(Og så håper jeg at det samme skjer med meg. Her gikk nemlig slimproppen i går kveld, og masse vonde sammentrekninger i natt. Men... like tjukk i dag :-( Kanskje er det jeg som sover kjempegodt til natten...?)

Skrevet

...og hvis nicket ditt stemmer i dag, så er vi akkurat like langt på vei også :)

Skrevet

Nicket stemmer for i dag ja. Er skikkelig utålmodig for tiden, hehe.

Trodde jeg skulle gå lenge over tiden, men så kom den der slimproppen og satte i gang fantasien om at kanskje, kanskje???

Så.... Får krysse fingrene;)

Skrevet

Det høres ut som vi har det veldig likt... Jeg fødte 13 dager over termin sist, og LOVTE meg selv å ikke skulle bli lei før det var gått en uke over termin...! Men jo; jeg er lei! Og når slimproppen gikk i går, og med all den livmoraktiviteten i natt, så trodde jeg faktisk at fødselen var i gang... Var rimelig sint da jeg våkna i dag tidlig og skjønte at jeg var blitt lurt...! ;) Er utolmodig nå ja! :)

Krysser fingrene for oss begge! :)

Skrevet

Sov veldig godt i natt også dessverre.......

Jeg lærer aldri altså. Får prøve å tenke at det er leeenge til hun kommer (vanskelig)

Skrevet

Der var du ja :) Var spent på om du var her i dag. Så kjipt...

Jeg sov altfor godt jeg også. Og i dag er motet og motivasjonen helt på bånn... Som du sier; jeg lærer aldri!

Jaja.. vi får prøve å nyte de siste dagene (haha...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...